Gravidmave buler ud under sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juni 2016

JeanettePetersen

Hej piger.

Er førstegangsgravid 17+0 og som overskriften lyder, har jeg de sidste uger oplevet, at maven buler ud, når min kæreste og jeg har sex i missionær stilling.
Når han er ude, er maven flad og forholdsvis blød, men når han så er inde, buler maven ud og bliver hård. Jeg kan lige så tydeligt mærke det indeni og vi kan begge se det lige så tydeligt. Der er intet ubehag ved det, så jeg synes både det er lidt komisk (skulle han fylde så meget, at maven buler ;-)) men samtidig lidt skræmmende. 

Er der andre end mig, der har oplevet det?
Og hvad skyldes det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2016

Krydserfingre

Lyder som om du får plukveer når i jar sex. Hvilket er helt normalt. Min spændte/gør det stadig meget op under sex og bliver endnu større og endnu hårdere end før. Super upraktisk men det igen normalt  

er 38+0 i dag.

Anmeld Citér

23. juni 2016

JeanettePetersen

Hvis det er plukveer, burde jeg så ikke mærke noget ubehag ved det? 

Som sagt, buler maven kun når han er inde, når han trækker sig ud, bliver den flad 

Anmeld Citér

23. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
JeanettePetersen skriver:

Hvis det er plukveer, burde jeg så ikke mærke noget ubehag ved det? 

Som sagt, buler maven kun når han er inde, når han trækker sig ud, bliver den flad 

Mange mærker ikke plukveer.

Anmeld Citér

23. juni 2016

Anonym

Skeden er længere end penis, så det er ikke muligt, at han kan skubbe til din livmoder under sex. med mindre hans vedhæng har en samme længde som hans underarm, tror jeg godt i kan regne med at han ikke er årsagen 

det kan måske være nogle sammentrækninger du laver i maven ved nydelse, som ses ekstra tydeligt når du er gravid? Ellers er mit bud også at det er lidt plukveer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.