Lidt underligt spørgsmål, men ville høre om der sidder nogen derude med de samme tanker. Er på papiret gravid (6+0 i morgen). Men er så totalt bange for at miste efter alt vores uheld op til at jeg nærmest fortrænger det lidt. Når dem der ved det kalder mig gravid, siger jeg konsekvent "ja, det er jeg måske". Kan simpelthen ikke være glad. Er sikker på, at det kommer, men er totalt i forsvar.
Har lige fundet ud af, at min læge holder sommerferie fra i overmorgen og indtil hvad der svarer til, at jeg potentielt ville være 9+5. Det er virkelig en populær læge med ret lange ventetider på en tid, så jeg burde bestille tid til vandrejournal osv. Men jeg kan seriøst ikke overskue det. Kan ikke ringe til lægen og sige "jeg er gravid". Har først tid på fertilitetsklinikken i næste uge til scanning, men der er lægen på sommerferie.
Overvejer at få min kæreste til at ringe - og det virker jo helt skørt. Er ikke overtroisk, så det er ikke fordi, jeg tror jeg jinxer det, men er så bange for at det bliver for virkeligt, så mine parader er nede, når det går galt.
Er der nogen, der kender følelserne? Og kan man vente med at ringe til 9+5 til lægen eller er det bare dumt?
Anmeld
Citér