Gode idéer til at fortælle om graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
6 svar
7 synes godt om
22. juni 2016

Muhmi

Hejsa tøser.. (Længe siden, hehe)  

Ja så er man sørme blevet gravid igen... Så nu er det jo så nr. 3 vi venter os  Vi har prøvet at være så stille med det som muligt, men har ikke løjet når folk direkte har spurgt (Fordi jeg jo ikke drikker) MEN indtil videre ved min mor og stedfar ingenting og vi vil først fortælle verdenen det når vi har været til NF men, hvad så... Hvordan skal vi sige det? Har I nogle gode, sjove idéer til det?

Håber I har en vidunderlig sommer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

Maalene

Kender du puppet pals? Det er en app, hvor man kan lave sit eget lille eventyr - her kan man sætte billeder ind af sig selv, og så kunne det være meget sødt, hvis du fik dine to større børn til at lave en lille fortælling om jer, og hvor de så slutter af med at fortælle, at det kommer en lillesøster eller lillebror  Det har jeg ihvertfald selv i tankerne, når vi engang har heldet med os  

Anmeld Citér

22. juni 2016

Muhmi

Maalene skriver:

Kender du puppet pals? Det er en app, hvor man kan lave sit eget lille eventyr - her kan man sætte billeder ind af sig selv, og så kunne det være meget sødt, hvis du fik dine to større børn til at lave en lille fortælling om jer, og hvor de så slutter af med at fortælle, at det kommer en lillesøster eller lillebror  Det har jeg ihvertfald selv i tankerne, når vi engang har heldet med os  

Det lyder da meget sjovt... Men er ikke sådan rigtig et app-menneske hehe... Men super sød idé Tak for den

Anmeld Citér

22. juni 2016

Becks

Muhmi skriver:

Hejsa tøser.. (Længe siden, hehe)  

Ja så er man sørme blevet gravid igen... Så nu er det jo så nr. 3 vi venter os  Vi har prøvet at være så stille med det som muligt, men har ikke løjet når folk direkte har spurgt (Fordi jeg jo ikke drikker) MEN indtil videre ved min mor og stedfar ingenting og vi vil først fortælle verdenen det når vi har været til NF men, hvad så... Hvordan skal vi sige det? Har I nogle gode, sjove idéer til det?

Håber I har en vidunderlig sommer 

Næææææeh, hvor er det længe siden 

Og stoooooort tillykke 

Jeg fortalte det vidst bare på en rimelig kedelig måde 

Satte dette scannings billede på fb. 

Hele familien vidste det godt, da jeg havde været i behandling i 4 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2016

Soonmom

Her bliver det også bare en klassiker.  Giver storebror en savlesmæk på hvor der står at han skal være storebror,   tænker jeg 

Anmeld Citér

22. juni 2016

EAF

Hjertelig tillykke med familiens næste lys
Jeg læste engang en gammel folkeskolekammerats ide, som jeg selv ville bruge hvis jeg skulle blive gravid igen, hvilket ikke sker.

De lavede en fødselsdagslagkage hvor der stod 0 år og dato og ellers lignede den enhver anden fødselsdagskage... Den måtte forældrene sidde og tygge lidt på for der var ikke rigtig nogen der havde fødselsdag den dag... Syntes det var så sødt.. Og med så mange I jeres familie, så kunne I da sagtens snige en kage ind et sted hvor de så kunne studse lidt over hvorfor....

Og fandt dette billede.... 

Anmeld Citér

22. juni 2016

EAF

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.