22+2, 2. Jordemoder besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
28 synes godt om
22. juni 2016

grinny

Så er der lige opdatering fra mig 

Jeg er nu over halvvejs og kan mærke at glæden langsomt bliver større og frygten mindre. Manden har haft meget svært ved det denne gang, men også han er begyndt at snakke mere om hvor meget han glæder sig til, at han kan holde sin datter 

Har lige været hos jordemoder igen og hjertelyden er jo bare den mest fantastiske lyd der findes  Vægten siger +10  Men de må jo bare af bagefter 

I dag er det også 2 1/2 år siden Isaac kom til verden, og kan da godt mærke at det er underligt at jeg er trist indeni pga savnet til ham, men samtidig er jeg glad hver gang jeg mærker spark fra baby'pigen - hun beroligere sin mor  

Og så lige maven 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

Super-Mom

grinny skriver:

Så er der lige opdatering fra mig 

Jeg er nu over halvvejs og kan mærke at glæden langsomt bliver større og frygten mindre. Manden har haft meget svært ved det denne gang, men også han er begyndt at snakke mere om hvor meget han glæder sig til, at han kan holde sin datter 

Har lige været hos jordemoder igen og hjertelyden er jo bare den mest fantastiske lyd der findes  Vægten siger +10  Men de må jo bare af bagefter 

I dag er det også 2 1/2 år siden Isaac kom til verden, og kan da godt mærke at det er underligt at jeg er trist indeni pga savnet til ham, men samtidig er jeg glad hver gang jeg mærker spark fra baby'pigen - hun beroligere sin mor  

Og så lige maven 

Hvor ser du smuk ud 

dejligt at se det går godt hos jer og kan dæleme godt forstå i glæder til at få jeres lille pige i armene 

en masse varme tanker til Isaac i himlen ( mistede selv en pige for igår, 4 år siden)

Anmeld Citér

22. juni 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Hvor er du fin og smuk

Dejligt at hører at alt går som det skal  

Anmeld Citér

24. juni 2016

grinny

Super-Mom skriver:

Hvor ser du smuk ud 

dejligt at se det går godt hos jer og kan dæleme godt forstå i glæder til at få jeres lille pige i armene 

en masse varme tanker til Isaac i himlen ( mistede selv en pige for igår, 4 år siden)

Tusind tak 

Ja vi glæder os så meget, men første milepæl bliver at få datoen for igangsættelsen 

Anmeld Citér

24. juni 2016

grinny

Inger skriver:

Hvor er du fin og smuk

Dejligt at hører at alt går som det skal  

Tusind tak søde du 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.