Det starter sgu tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. juni 2016

Mo9ca

Den sidste 11/2 uges tid er jeg vågnet midt om natten, gerne mellem 04 og 05 fordi jeg har skullet på wc og så er det ikke lykkedes mig at falde i søvn igen. Og jeg er kun 10 eller 11 uger henne i graviditeten. Det er altså belastende at det skal komme så tidligt.

Andre som har det på samme måde?

Lysvågen hilsen fra M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

FrkLarsen

Mo9ca skriver:

Den sidste 11/2 uges tid er jeg vågnet midt om natten, gerne mellem 04 og 05 fordi jeg har skullet på wc og så er det ikke lykkedes mig at falde i søvn igen. Og jeg er kun 10 eller 11 uger henne i graviditeten. Det er altså belastende at det skal komme så tidligt.

Lysvågen hilsen fra M

Sådan har det stået på her hjemme siden uge 12, er 14+3 i dag

Jeg hungrer sådan efter en sammenhængende søvn!

Anmeld Citér

22. juni 2016

MissTas

Mo9ca skriver:

Lysvågen hilsen fra M

Sådan har det stået på siden uge 9 her og jeg er i uge 18 nu .. Er oppe hver nat fordi jeg skal tisse .. 

Anmeld Citér

22. juni 2016

MissMoon

Jeg er 7+6 og står op flere gange om natten for at gå pø toilettet. Og mit badeværelse ligger nede under så skal op og ned af trapper hver gang, jeg falder dog i søvn igen efter jeg har ligget lidt tid

Anmeld Citér

22. juni 2016

Mo9ca

Årh lider med jer. Jeg føler mig helt slået ud om morgenen. Jeg har heldigvis sommerferie nu men jeg gruer for når jeg vender tilbage efter sommerferien hvis ikke det her natteroderi stopper på et eller andet tidspunkt. For det er godt nok belastende. 

Har I andre problemer med at falde i søvn efter toiletbesøget? 

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.