Scanning negativ/test meget positiv... Hjælp :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2016

Frøken Ø

Har idag været til scanning da jeg siden mandag d. 13 juni har stået med nogle fine positive teste. De er kun blevet mere positive siden d. 13, har taget fem stk. Den på billedet er fra idag her til aften, og stregen kom indenfor 1 minut.

På scanningen hos LilleLiv kunne man INTET se. Men jeg følte nu heller ikke at de var specielt grundige... Uanset hvad, er jeg sendt til blodprøver i morgen og fredag - mon ikke jeg så først får svar mandag. De virkede ikke optimistiske. 

Jeg har ikke blødt siden 1 maj hvor jeg stoppede på minipiller. Det lykkedes ikke at få en positiv ægløsningstest. Jeg har siden søndag d. 12 juni haft kvalme, lidt ondt i maven, og mine bryster bliver større og større og mere og mere ømme.

Hvad siger I? Er der håb endnu? Troede jeg var omkring 6 uger henne... MEN min cyklus er upålidelig, og det gør jo at jeg ikke rigtig ved hvor langt henne jeg er. Puha. Var lige så lykkelig. Del gerne jeres erfaringer... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

Sedigfor

I de første uger er det meget svært at se på en scanning. Min veninde var til scanning for to mdr siden " de skulle finde ud af hvor langt hun var henne " hun var så 6 uger henne, troede de, sygehuset havde bestilt tid til NF scanning hvor hun sp ville være 12+5 men hun var altså 15+2, så du kan have en langsom starter, men som du også selv siger så er din cyklus ikke stabil, så det kan være du kun er 4 uger henne eller lignede. Også skal du tænke på at når man sex og manden kommer, så det ikke sikkert det er samme dag at ægget bliver befrugtet (: 

håber det bedste for jer!

Anmeld Citér

22. juni 2016

FrkLarsen

Frøken Ø skriver:

Har idag været til scanning da jeg siden mandag d. 13 juni har stået med nogle fine positive teste. De er kun blevet mere positive siden d. 13, har taget fem stk. Den på billedet er fra idag her til aften, og stregen kom indenfor 1 minut.

På scanningen hos LilleLiv kunne man INTET se. Men jeg følte nu heller ikke at de var specielt grundige... Uanset hvad, er jeg sendt til blodprøver i morgen og fredag - mon ikke jeg så først får svar mandag. De virkede ikke optimistiske. 

Jeg har ikke blødt siden 1 maj hvor jeg stoppede på minipiller. Det lykkedes ikke at få en positiv ægløsningstest. Jeg har siden søndag d. 12 juni haft kvalme, lidt ondt i maven, og mine bryster bliver større og større og mere og mere ømme.

Hvad siger I? Er der håb endnu? Troede jeg var omkring 6 uger henne... MEN min cyklus er upålidelig, og det gør jo at jeg ikke rigtig ved hvor langt henne jeg er. Puha. Var lige så lykkelig. Del gerne jeres erfaringer... 

Sikke en øv situation at stå i! 

Jeg har ikke selv erfaringer med det, men har en veninde som var noget lignende igennem for lidt over en uge siden. 

Hun blev scannet tirsdag i sidste uge, hvor hun skulle være i uge 8+, men scanningen viste en lillebitte graviditetssæk uden noget foster , som gynækologen var 100% overbevist om ikke ville videreudvikle sig, hendes hcg lå på 9,? Og lægen fortalte også at det var en klar besked om at det var gået til grunde.  

Min veninde var så til scanning igen igår, tirsdag, og der var den sgu vokset! Det viser sig så at hun kun var 5+ henne, så i sidste uge var hun jo så 4+.

Så tænker at du må være enormt ny gravid

Jeg  for dig 

Knus fra FrkLarsen 14+3  

Anmeld Citér

22. juni 2016

Frøken Ø

Jeg håber viiiiirkelig I har ret!

Synes blot testene bliver mere og mere positive, og jeg har slet ikke haft antydningen af en blødning.

Tværtimod har jeg blot fortsat kvalme og lette smerter i underlivet.

Anmeld Citér

22. juni 2016

MissTas

Frøken Ø skriver:

Jeg håber viiiiirkelig I har ret!

Synes blot testene bliver mere og mere positive, og jeg har slet ikke haft antydningen af en blødning.

Tværtimod har jeg blot fortsat kvalme og lette smerter i underlivet.

Hvor langt skulle du være henne nu? 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Frøken Ø

22. juni 2016

Frøken Ø

Det er det jeg ikke ved.

Ifølge terminsberegnere, 6+3

Men jeg har ikke på nogen måde styr på min ægløsning. Så det var derfor jeg håbede en tidlig scanning måske kunne kaste lys over sagen. 

Denne er fra idag. Teststregen er den kraftige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2016

MissTas

Frøken Ø skriver:

Det er det jeg ikke ved.

Ifølge terminsberegnere, 6+3

Men jeg har ikke på nogen måde styr på min ægløsning. Så det var derfor jeg håbede en tidlig scanning måske kunne kaste lys over sagen. 

Denne er fra idag. Teststregen er den kraftige.

Okay.. Hvis du er 6+3 burde de hvert fald ku se noget.. Måske du slet ikke er så langt.. Krydser hvert fald for at alt er som det skal være .. 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Maalene

Nu hvor din cyklus er uregelmæssig, så tænker jeg der er stor chance for, at du bare ikke er så langt henne som forventet - så selvom det er nemt at sige (ville have det PRÆCIS som dig), så forsøg st slappe af - og så håber og krydser jeg alt hvad jeg kan, format dine blodprøver stiger som de skal og at I inden længe ser et lille hjerte banke afsted 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.