Offentliggørelse på fb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
11 svar
10 synes godt om
21. juni 2016

Mo9ca

Når den tid kommer at vi fortæller omgangskredsen at vi venter nr. 3 så kunne jeg godt tænke mig at gøre det på en lidt anderledes måde end normalt. 

Kunne I hjælpe med en anderledes/alternativ måde at offentliggøre det på?

Mvh. M

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

Vivienne

Mo9ca skriver:

Når den tid kommer at vi fortæller omgangskredsen at vi venter nr. 3 så kunne jeg godt tænke mig at gøre det på en lidt anderledes måde end normalt. 

Kunne I hjælpe med en anderledes/alternativ måde at offentliggøre det på?

Mvh. M

Du kunne stille et par sko af hver af jer. Dvs. Fars, mors, de andre søskendes og så bitte små sko. Så skal folk nok gætte det

tillykke for resten  

Anmeld Citér

25. juni 2016

Mo9ca

Vivienne skriver:

Du kunne stille et par sko af hver af jer. Dvs. Fars, mors, de andre søskendes og så bitte små sko. Så skal folk nok gætte det

tillykke for resten  

Ja, det tænkte jeg også. Jeg kom også selv på at lave en video med mine børn hvor de på en eller anden finurlig måde får det sagt, og så skal folk gætte det. Men hvordan de skal sige det ved jeg ikke. Men måske det er bedre med skoene. Tak for budet.

Mvh. M

Anmeld Citér

25. juni 2016

Pianisten

Hvis du googler "pregnancy announcement ideas" og ser under billeder, så kommer der simpelthen så mange gode idéer frem til hvordan man kan offentliggøre det  

Årh, hvor jeg glæder mig til min tid engang kommer! 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Mo9ca

Cheyana skriver:

Hvis du googler "pregnancy announcement ideas" og ser under billeder, så kommer der simpelthen så mange gode idéer frem til hvordan man kan offentliggøre det  

Årh, hvor jeg glæder mig til min tid engang kommer! 

Skide gode billeder. Tak for det.

Anmeld Citér

25. juni 2016

Rauw

Hvad med en video hvor den store siger at "jeg skal være noget jeg allerede er" og den lille siger "og jeg skal være noget helt nyt" det er da til at gætte �� De skal jo være storesøskende hvilket den store er i forvejen. 

Anmeld Citér

25. juni 2016

Mo9ca

Rauw skriver:

Hvad med en video hvor den store siger at "jeg skal være noget jeg allerede er" og den lille siger "og jeg skal være noget helt nyt" det er da til at gætte �� De skal jo være storesøskende hvilket den store er i forvejen. 

Ja da. Det er også et godt bud. 

Tak for hjælpen.

Anmeld Citér

26. juni 2016

Mo9ca

Ville det være dirty hvis man skrev "Vi tog turen til Kbh. i stedet for at stå af i Roskilde"

Konsekvensen kommer til Januar

Anmeld Citér

8. juli 2016

Super-Mom

Mo9ca skriver:

Ville det være dirty hvis man skrev "Vi tog turen til Kbh. i stedet for at stå af i Roskilde"

Haha syntes faktisk den er god 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Haha den er god 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.