Smerter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg er gravid 5+6 ca. Og jeg har de vildeste smerter i underlivet. 

Sådan lidt som når mens kommer! Det stikker niver jager helt vildt! Kun i ganske kort tid og mest om morgen når jeg står op. Også en gang i mellem hvis jeg skal slå en prut der har svært ved at komme ud.. Så gør det ondt! 

Skal jeg være bekymret? Eller er det bare fordi der sker alt muligt inde i min krop lige for tiden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Sådan lidt som når mens kommer! Det stikker niver jager helt vildt! Kun i ganske kort tid og mest om morgen når jeg står op. Også en gang i mellem hvis jeg skal slå en prut der har svært ved at komme ud.. Så gør det ondt! 

Skal jeg være bekymret? Eller er det bare fordi der sker alt muligt inde i min krop lige for tiden? 

1. For mig lyder det som ligamentsmerter som er helt normalt  

Anmeld Citér

21. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Det lyder som normale ligamentsmerter. Prøv og Google det. Så kan du få en fornemmelse om det er det du føler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.