Opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

212 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg har siden i går ikke kunne holde noget i mad. Har stort set ikke spist eller drukket. Det vender sig vare i maven og kommer op. 

Hvad skal jeg gøre. Gode råd modtages gerne. Hat meldt mig syg i dag på job, men tænker jeg er nød til at komme i morgen. 

Hvad gjorde I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

21. juni 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Hvor langt er du henne?

7+2

I min sidste graviditet startede det allerede da jeg var 5+

Anmeld Citér

21. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg har siden i går ikke kunne holde noget i mad. Har stort set ikke spist eller drukket. Det vender sig vare i maven og kommer op. 

Hvad skal jeg gøre. Gode råd modtages gerne. Hat meldt mig syg i dag på job, men tænker jeg er nød til at komme i morgen. 

Hvad gjorde I?

Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med. Men hvis det er et job hvor du kan forlade posten for at kaste op så tror jeg bare jeg havde sagt det som det er til arbejdsgiver.

også det vidst noget med at kiks og knækbrød hjælper

Anmeld Citér

21. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med. Men hvis det er et job hvor du kan forlade posten for at kaste op så tror jeg bare jeg havde sagt det som det er til arbejdsgiver.

også det vidst noget med at kiks og knækbrød hjælper

Jeg sidder på kontor, så det kan jeg i princippet godt. Der er bare lidt langt til toilettet. 

Kiks og knækbrød hjælper ikke. Heller ikke de populære sea bands

Anmeld Citér

21. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg sidder på kontor, så det kan jeg i princippet godt. Der er bare lidt langt til toilettet. 

Kiks og knækbrød hjælper ikke. Heller ikke de populære sea bands

Synes du skal snakke med din arbejdsgiver om det og så bede ham/hende holde tæt med det indtil videre hvis du ikk ønsker alle skal vide det endnu.

går jo ikk at sygemelde dig i flere uger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.