Hvad er det og hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2016

Anonym trådstarter

Min datter på 6 mdr var i nat meget varm. Hun har fået dette udslet og jeg tænkte det var varmeknopper. Det er ikke gået væk i løbet af dagen og nu har hun 39 i feber. Hun er søvnig, ikke interesseret i grød, men vil gerne ammes. Indimellem ligger hun og "snakker" og kravler rundt, smiler, så jeg er altså ikke dybt bekymret. 

Jeg overvejer det med lægen, da jeg jo ikke har kontaktet dem hertil morgen og derfor vil det kræve at lægen kommer ud til os i aften/eftermiddag. Jeg tænker bare at det er lidt at sætte meget igang når hun virker til at "være sig selv, blot mere træt?" 

Hvad ville i gøre? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Med så lille et barn ville jeg kontakte lægen.

Anmeld Citér

21. juni 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Med så lille et barn ville jeg kontakte lægen.

Okay, så prøver jeg at få fat på lægen. De åbner så først kl 14..  Prøver igen kl 14.00.. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Babilooo

Det ligner nældefeber/ allergisk reaktion 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det ligner nældefeber/ allergisk reaktion 

Ja det synes jeg ogsaa- men der er lige feberen oveni. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

LLT.

Anonym skriver:

Min datter på 6 mdr var i nat meget varm. Hun har fået dette udslet og jeg tænkte det var varmeknopper. Det er ikke gået væk i løbet af dagen og nu har hun 39 i feber. Hun er søvnig, ikke interesseret i grød, men vil gerne ammes. Indimellem ligger hun og "snakker" og kravler rundt, smiler, så jeg er altså ikke dybt bekymret. 

Jeg overvejer det med lægen, da jeg jo ikke har kontaktet dem hertil morgen og derfor vil det kræve at lægen kommer ud til os i aften/eftermiddag. Jeg tænker bare at det er lidt at sætte meget igang når hun virker til at "være sig selv, blot mere træt?" 

Hvad ville i gøre? 

Er det kun benene eller over hele kroppen ?

ville kontakte lægen ☺️☺️

Anmeld Citér

21. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Ja det synes jeg ogsaa- men der er lige feberen oveni. 

Synes det ligner børnesygdommen skarlagensfeber sådan så min datters udslæt ud da hun havde skarlagensfeber.. Det er en bakteriel halsbetændelse som udsender bestemte toksiner som laver en form for forgiftning i huden.. Ikke farligt, det går over igen men halsbetændelsen skal selvfølgelig behandles med antibiotika hvis det er det

Anmeld Citér

22. juni 2016

LoveMom

3 dages feber

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym trådstarter

Vi var netop hos lægen som mente det er tre dages feber.. 2 dage er gået nu så vi er nok nærmest igennem..Tak for svar allesammen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.