Ændret terminsdato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juni 2016

Freja90

Hej piger! Har jeres og i såfald hvordan har jeres termin ændret sig undervejs ? Mit forløb. Tidlig scanning : 6+6 , termin d. 16 december Tidlig scanning 2: 10+1 , termin d. 14 december NF: 11+0, termin d. 14 december NF 2 (nakkefolden var for lille første gang, derfor ny nakkefoldsscanning) 12+ 6, termin d. 10 december Blev altså ændret 4 dage på næsten en uge, hvilket undre mig. Terminsdatoerne fra de tre tidlige scanninger passer bedst på egne beregninger! Hvordan har jeres erfaring været?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

FrkLarsen

FL90 skriver:

Hej piger! Har jeres og i såfald hvordan har jeres termin ændret sig undervejs ? Mit forløb. Tidlig scanning : 6+6 , termin d. 16 december Tidlig scanning 2: 10+1 , termin d. 14 december NF: 11+0, termin d. 14 december NF 2 (nakkefolden var for lille første gang, derfor ny nakkefoldsscanning) 12+ 6, termin d. 10 december Blev altså ændret 4 dage på næsten en uge, hvilket undre mig. Terminsdatoerne fra de tre tidlige scanninger passer bedst på egne beregninger! Hvordan har jeres erfaring været?

Halløjsa   

Her var jeg til første scanning 5+6, termin d 22/12, hun sagde at det var korrekt i forhold til babys størrelse. 

Var afsted igen 7+6, her blev den målt til 8+1 og blev der rykket til d 20/12.

Scanning igen da jeg var 9+6 og der blev den målt til 10+2 termin d 18/12. 

Jeg har fra start gået efter lægens midlertidige terminsdato, til nakkefoldsscanning blev den fastsat til d 18/12, så 4 dages forskel fra start til nakkefoldsscanning.  

Håber det var nogenlunde forståeligt 

Anmeld Citér

21. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er helt normalt. Jeg blev rykket 6 dage ved NF.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.