Jeg der har fået pks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
10 svar
14 synes godt om
21. juni 2016

Zelinasmor

Hej de damer.

Jeg skal have pks på Hvidovre og er nysgerrig på hvornår i fik kejsersnittet? Altså hvor længe før termin?

Jeg endte i aks med min datter i uge 36 da fødslen havde været i gang i 25 timer. Frygter at fødslen går i gang tidligt igen og at jeg derfor ikke når at får kejsersnit.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Rockertand

Zelinasmor skriver:

Hej de damer.

Jeg skal have pks på Hvidovre og er nysgerrig på hvornår i fik kejsersnittet? Altså hvor længe før termin?

Jeg endte i aks med min datter i uge 36 da fødslen havde været i gang i 25 timer. Frygter at fødslen går i gang tidligt igen og at jeg derfor ikke når at får kejsersnit.

Hvis du går i fødsel før kejsersnittet, bliver det jo bare fremrykket og foretaget, når det er muligt, det bliver lidt mere kaotisk, men sådan er det jo bare, når man ikke føder naturligt (der kan man jo heller ikke styre slagets gang).

Anmeld Citér

21. juni 2016

FruK

Jeg fik tre dage før termin.

Hvid du går i fødsel laver de jo bare kejsersnit på det tidspunkt - lidt som normal fødsel, ikke til at vide hvornår.

Anmeld Citér

21. juni 2016

ESV

Zelinasmor skriver:

Hej de damer.

Jeg var planlagt til 9 dage før termin men er lige blevet flytter 5 dage så nu er det 4 dage før

Anmeld Citér

21. juni 2016

Ellie79

Zelinasmor skriver:

Hej de damer.

1. Gang på terminsdagen 2. Gang akut ks 3. Gang 2 dage før termin 

Anmeld Citér

21. juni 2016

GrønStjerne

Da jeg fik mit første ks på Hvidovre (anden fødsel) i 2011 var det i 38+6.

Her sidste år fik jeg mit 3 barn (også på Hvidovre), og der gjorde de det lidt tættere på termin, dvs 4 dage før termin.

Da du har født tidligt er jeg helt sikker på at de tager det med i overvejelserne. Jeg aftalte selv min dag så tæt på da jeg har født over tiden. De spurgte grundigt ind til det, og forklarede hvad jeg skulle gøre hvis jeg gik i fødsel af mig selv mv.

Hvis du går i fødsel ringer du ud til dem, og så vurderer de hvor hurtigt de skal foretage ks. Medmindre du føder virkelig hurtigt kan man godt nå at få dig ind til kejsersnittet.

Anmeld Citér

21. juni 2016

Kattha

9 dage før, på rigshospitalet..

Anmeld Citér

21. juni 2016

Zelinasmor

Tak for svar allesammen. Jeg håber på at kan blive sat i gang 39+0 eller deromkring. Hvor længe var i indlagt?

Jeg var indlagt 6 dage sidst pga komplikationer. Men tænker det nok ikke er så længe denne gang. 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Hike

Jeg fik psk 10 dage før termin. Vi kom hjem om morgenen dagen efter (20 timer efter kejsersnittet) som udgangspunkt fik vi at vide, at man skulle regne med 1-2 overnatninger

Anmeld Citér

21. juni 2016

Bb2015

Mit blev bestemt fredag 3 uger før termin og udført den følgende mandag cirka 2,5 uger før  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.