Bløder efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.469 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2016

Mine3drenge

Jeg bløder lidt efter sex, kun når det er doggystyle. Kan han evt ramme noget og det er der blodet kommer fra? Det kan godt gøre lidt ondt under sexen når det er i den position, men det er langt fra hver gang, til gengæld bløder jeg lidt hver gang. Samtidig har jeg brunt udflåd mellem hver menstruation, kan det også være derfra? 

Det kan være der er nogen der har prøvet lignende som kan give mig et bud på hvad han evt. rammer og om det burde kigges på af lægen :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Diosa85

Mine3drenge skriver:

Jeg bløder lidt efter sex, kun når det er doggystyle. Kan han evt ramme noget og det er der blodet kommer fra? Det kan godt gøre lidt ondt under sexen når det er i den position, men det er langt fra hver gang, til gengæld bløder jeg lidt hver gang. Samtidig har jeg brunt udflåd mellem hver menstruation, kan det også være derfra? 

Det kan være der er nogen der har prøvet lignende som kan give mig et bud på hvad han evt. rammer og om det burde kigges på af lægen :-) 

Brunt udflåd er jo som regel gammelt blod. Umiddelbart er min tanke at det er din livmoder han rammer hvilket også forklare ubehaget til tider. Jeg kan også godt komme til at små bløde i doggy style fordi min livmoder ikke ligger så dybt.

Anmeld Citér

21. juni 2016

Berta

Det du beskriver hedder kontaktblødning. Hvornår har du sidst fået lavet celleskrab fra livmoderhalsen?

Du skal kontakte din læge og blive undersøgt. Det kan være harmløst og ingenting - men kan også være tegn på celleforandringer på livmoderhalsen. 

Berta

Anmeld Citér

21. juni 2016

moar34

Hej.  Må jeg spørge om du bruger spiral?  Jeg har haft spiral i 4 år og har haft problemet med blødning under sex og ondt tip tider. Prøver hos lægen viste ingenting. Måske sarte slimhinder. Men altså jeg fik fjernet min spiral for et par måneder siden fordi vi er igang med projekt baby. Og jeg bløder ikke længere under sex og det gør ikke ondt. Så jeg er sikker på at det har været spiralen der har drillet mig 

Anmeld Citér

21. juni 2016

Rtjm05

Mine3drenge skriver:

Jeg har i perioder haft blødning ved samleje, det har hver gang været en polyp, så har jeg fået den fjernet og derefter har der ikke været mere blødning 

Anmeld Citér

21. juni 2016

MissTas

Jeg har også døjet rigtig meget med kontaktblødning og pletblødning udenfor mens perioderne.. Jeg blir fulgt på gyn pga celleforandringer og kronisk inflammation på livmoderhalsen. Jeg blev opereret i december og har ikke haft problemer siden. Så jeg ville kontakte lægen og få det tjekket

Anmeld Citér

21. juni 2016

Anonym

Her var det bare et blodkar, der blødte lidt efter sex. Gynækologen frøs det, ligesom hvis det er i næsen. Har ikke haft problemer siden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.