male

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej.  Vi står og er igang med at flytte og er derfor i fuld gang med at male. MEN vi prøver også på at blive gravide. Jeg ville høre om et evt foster ville kunne tage skade af at jeg har malet?  Jeg har testdag om en uges tid og så var det at det slog mig om det evt er dumt at jeg maler nu?  Altså ser kan jo både være gevinst men kan jo også få min mens. Hhmm 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej.  Vi står og er igang med at flytte og er derfor i fuld gang med at male. MEN vi prøver også på at blive gravide. Jeg ville høre om et evt foster ville kunne tage skade af at jeg har malet?  Jeg har testdag om en uges tid og så var det at det slog mig om det evt er dumt at jeg maler nu?  Altså ser kan jo både være gevinst men kan jo også få min mens. Hhmm 

Så vidt jeg er orienteret så tager maling Idag ikke skade da det er vandbaseret. Havde været noget andet hvis det var terpentin som før i tiden

Anmeld Citér

20. juni 2016

alenemor42

Jeg malede en hel lejlighed og gjorde rent i alverdens kemikalier da der ikke var andre end mig til at gøre det.

Men god udluftning er tilrådes 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym

Hvis du er gravid skal du IKKE begive dig ud i at male og slet ikke en hel lejlighed/hus.

Anmeld Citér

20. juni 2016

alenemor42

Man må male med de malinger under gruppe 1 når man er gravid så længe det bliver gjort under normale forhold ..... dvs udluftning og ikke sove i rummet osv. Så er det altså ikke farligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.