Er det ok lade baby sove i barnevogn under sygdom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. juni 2016

Mortil2drenge<3

ja som overskriften siger , min dreng er desværre gået Hen og blevet syg han har ikke feber mere men er det ok lade ham Dove i barnevogn når det nu er dejligt vejr og vindstille ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

alenemor42

Ork ja ��

Anmeld Citér

20. juni 2016

Mortil2drenge<3

alenemor42 skriver:

Ork ja ��

Godt er bare bange for han skulle blive mere syg men han elsker bare sove i sin barnevogn 

Anmeld Citér

20. juni 2016

alenemor42

Molly90 skriver:

Godt er bare bange for han skulle blive mere syg men han elsker bare sove i sin barnevogn 

Ikke i det her vejr medmindre der han bliver kold. Men det bliver de sjældent i barnevognen når det er mildt vejr

Anmeld Citér

20. juni 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vurdere hvor han opnår bedst søvn henne. 

Da det er det bedste for han kommer ovenpå igen. 

Her har det været barnevognen alle dage. Og nogle nætter har barnevognen faktisk også været med til at give roen til god søvn. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Altså de kloge siger jo at de ikke må sove ude i barnevognen når de har feber. Når min datter har været syg, har jeg så kørt barnevognen ind på værelset og åbnet vinduet. Det har fungeret for os, måske et råd du kunne bruge til senere brug 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Mortil2drenge<3

jjuhl skriver:

Altså de kloge siger jo at de ikke må sove ude i barnevognen når de har feber. Når min datter har været syg, har jeg så kørt barnevognen ind på værelset og åbnet vinduet. Det har fungeret for os, måske et råd du kunne bruge til senere brug 

Okay tak

nu er han feber heldigvis væk - men tænkte godt der var noget med de ikke måtte ved feber 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.