Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften siger , min dreng er desværre gået Hen og blevet syg han har ikke feber mere men er det ok lade ham Dove i barnevogn når det nu er dejligt vejr og vindstille ??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ork ja
alenemor42 skriver: Ork ja
Godt er bare bange for han skulle blive mere syg men han elsker bare sove i sin barnevogn
Molly90 skriver: Godt er bare bange for han skulle blive mere syg men han elsker bare sove i sin barnevogn
Ikke i det her vejr medmindre der han bliver kold. Men det bliver de sjældent i barnevognen når det er mildt vejr
Vurdere hvor han opnår bedst søvn henne.
Da det er det bedste for han kommer ovenpå igen.
Her har det været barnevognen alle dage. Og nogle nætter har barnevognen faktisk også været med til at give roen til god søvn.
Altså de kloge siger jo at de ikke må sove ude i barnevognen når de har feber. Når min datter har været syg, har jeg så kørt barnevognen ind på værelset og åbnet vinduet. Det har fungeret for os, måske et råd du kunne bruge til senere brug
jjuhl skriver: Altså de kloge siger jo at de ikke må sove ude i barnevognen når de har feber. Når min datter har været syg, har jeg så kørt barnevognen ind på værelset og åbnet vinduet. Det har fungeret for os, måske et råd du kunne bruge til senere brug
Okay tak
nu er han feber heldigvis væk - men tænkte godt der var noget med de ikke måtte ved feber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128