Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle,
Jeg havde i torsdags (5+1) en chokerende oplevelse, da jeg havde en lille pletblødning. Jeg fik derfor taget en blodprøve i fredags (5+2), som viser at mit hcg er på 23000. I følge jordemoderen er det et højt tal. Kan jeg mon ånde lettet op? Hvad var jeres på omkring 5+2?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ches88 skriver: Hej alle, Jeg havde i torsdags (5+1) en chokerende oplevelse, da jeg havde en lille pletblødning. Jeg fik derfor taget en blodprøve i fredags (5+2), som viser at mit hcg er på 23000. I følge jordemoderen er det et højt tal. Kan jeg mon ånde lettet op? Hvad var jeres på omkring 5+2?
Det lyder højt men jeg ved ikke hvad mit tal var på da jeg aborterede...
Mit var 1400 og nu har jeg 5 uger inden lillepigen melder sin ankomst
Jeg havde også en lille blødning omkring uge 6, da jeg ventede min datter - heldigvis var alt som det skulle være De to gange jeg har mistet, har jeg ikke blødt - så en lille blødning behøver heldigvis ikke at betyde noget
Umiddelbart lyder dit HCG højt, så jeg krydder alt hvad jeg kan for dig og håber alt er i den skønneste orden
I forhold til nogle af tabellerne på nettet, er det heldigvis indenfor normalen. Der går den heldigvis op til 36000 eller deromkring og jeg er snart 6+0.
Mit var på 1256 - men er også "kun" 6+3 i dag
Lyder umiddelbart meget højt. Måske du er længere henne end du tror
Min lå kun på omkring 700 i uge5/6, men min endte så også med SA.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128