Hvad var jeres hcg på omkring 5+2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2016

ches88

Hej alle,

Jeg havde i torsdags (5+1) en chokerende oplevelse, da jeg havde en lille pletblødning. Jeg fik derfor taget en blodprøve i fredags (5+2), som viser at mit hcg er på 23000. I følge jordemoderen er det et højt tal. Kan jeg mon ånde lettet op? Hvad var jeres på omkring 5+2? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

sol_og_sommer_<3

ches88 skriver:

Hej alle,

Jeg havde i torsdags (5+1) en chokerende oplevelse, da jeg havde en lille pletblødning. Jeg fik derfor taget en blodprøve i fredags (5+2), som viser at mit hcg er på 23000. I følge jordemoderen er det et højt tal. Kan jeg mon ånde lettet op? Hvad var jeres på omkring 5+2? 

Det lyder højt  men jeg ved ikke hvad mit tal var på da jeg aborterede...

Anmeld Citér

20. juni 2016

Dorthe1986

Mit var 1400  og nu har jeg 5 uger inden lillepigen melder sin ankomst 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Maalene

Jeg havde også en lille blødning omkring uge 6, da jeg ventede min datter - heldigvis var alt som det skulle være  De to gange jeg har mistet, har jeg ikke blødt - så en lille blødning behøver heldigvis ikke at betyde noget 

Umiddelbart lyder dit HCG højt, så jeg krydder alt hvad jeg kan for dig og håber alt er i den skønneste orden 

Anmeld Citér

20. juni 2016

ches88

I forhold til nogle af tabellerne på nettet, er det heldigvis indenfor normalen. Der går den heldigvis op til 36000 eller deromkring og jeg er snart 6+0. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

miniRTLL

Mit var på 1256 - men er også "kun" 6+3 i dag 

Anmeld Citér

20. juni 2016

MissTas

ches88 skriver:

Hej alle,

Lyder umiddelbart meget højt. Måske du er længere henne end du tror  

Anmeld Citér

20. juni 2016

Tyro

Min lå kun på omkring 700 i uge5/6, men min endte så også med SA.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.