Frygten for at tro på det og glæde sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2016

Anonym trådstarter

I december 2015 testede vi positiv et ønskebarn uden lige, vi troede alt var som det skulle være, men efter et utal af scanninger og blodprøver, blodprøver som faktisk steg flot var alt ikke som vi have håbet!

scanningerne viste et Tom sort hul, som de så fint kaldte et vindæg, d. 3 februar var jeg klar til at sige "vi må få det fjernet, det bliver ikke til noget" derefter fik jeg et kirurgisk udskrab - jeg havde alle symptomer, træt, kvalme og ømme bryster. 

Efter udskrabet var jeg en af dem, der blev ramt af infektion i livmoderen, og en af dem, hvor de ikke havde fået skrabet alt med ud, kom i pille behandling og efter 2 mdr med konstant blødning, fik konstanteret PCO, skulle tage p-piller i en måned, og derefter stoppe igen! 

Nu står jeg igen med en positiv test, en måned efter jeg stoppede på p-pillerne, har fået taget en blodprøve hcg på 48 skal igen idag have taget en, er maks 4-5 uger henne, men er bange, bange for igen at alting ikke går som jeg ønsker.. Ville ønske jeg kunne glæde mig helt enormt meget, og tro på alting var godt, men er bange for at jeg igen skal blive for såret og ked af det .. 

Andre der har prøvet dette, og alt endte lykkeligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Maalene

Puhh, hvor har jeg ondt af jer - det er bestemt ikke sjovt at skulle igennem alt det, når man så brændende ønsker sig en lille 

Men først og fremmest vil jeg sige kæmpe tillykke med den positive test  Jeg tænker, at chancen for det samme sker igen, er ekstrem lille (uden at vide noget om vindæg) - men det er klart du er nervøs  

Havde selv en MA, før jeg fik min datter, hvor jeg var igennem 3 uger med scanninger, så jeg kender alt til frygten, uvisheden, ikke at turde glæde sig osv. - MEN jeg blev gravid 3 mdr. efter min MA og har i dag den dejligste datter på 4 1/2 

ALT held og lykke til dig 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Puhh, hvor har jeg ondt af jer - det er bestemt ikke sjovt at skulle igennem alt det, når man så brændende ønsker sig en lille 

Men først og fremmest vil jeg sige kæmpe tillykke med den positive test  Jeg tænker, at chancen for det samme sker igen, er ekstrem lille (uden at vide noget om vindæg) - men det er klart du er nervøs  

Havde selv en MA, før jeg fik min datter, hvor jeg var igennem 3 uger med scanninger, så jeg kender alt til frygten, uvisheden, ikke at turde glæde sig osv. - MEN jeg blev gravid 3 mdr. efter min MA og har i dag den dejligste datter på 4 1/2 

ALT held og lykke til dig 

Jeg håber sådan at vi denne gang kan få liv at have heldet med os, de sagde på sygehuset at det var sjældent man blev ramt af et vindæg, men det kunne ikke afvise at jeg blev ramt af det endnu engang, nu jeg havde prøvet det - det sidder også bare i mig 

da jeg stod med en positiv test denne gang, sagde lægen med det samme hun syntes vi skulle tage blodprøver for at følge mig fra start, det var en pæn tanke, men alligevel ikke "nok" for mig, mere fordi at sidst steg mit hcg også, så man troede jo det var en sund graviditet ..

lægen tilbød mig også en scanning, denne sagde jeg nej til pt, fordi jeg ved at lige meget hvad, vil man intet kunne se nu alligevel, så vil jeg hellere vente 3 uger på denne.. 

Men hvor er jeg glad for at høre du endte op med en skøn lille pige 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Maalene

Anonym skriver:

Jeg håber sådan at vi denne gang kan få liv at have heldet med os, de sagde på sygehuset at det var sjældent man blev ramt af et vindæg, men det kunne ikke afvise at jeg blev ramt af det endnu engang, nu jeg havde prøvet det - det sidder også bare i mig 

da jeg stod med en positiv test denne gang, sagde lægen med det samme hun syntes vi skulle tage blodprøver for at følge mig fra start, det var en pæn tanke, men alligevel ikke "nok" for mig, mere fordi at sidst steg mit hcg også, så man troede jo det var en sund graviditet ..

lægen tilbød mig også en scanning, denne sagde jeg nej til pt, fordi jeg ved at lige meget hvad, vil man intet kunne se nu alligevel, så vil jeg hellere vente 3 uger på denne.. 

Men hvor er jeg glad for at høre du endte op med en skøn lille pige 

De kan selvfølgelig aldrig give nogen garantier, men det vil da være så uretfærdigt, hvis I skulle være uheldige igen - krydser ihvertfald alt for, at denne graviditet udvikler sig som den skal 

God idé at vente med scanning - var også afsted, da jeg var ca. 7 uger henne, og det var så fantastisk og beroligende at se det lille hjerte banke afsted - er sikker på I er ligeså heldige om 3 ugers tid 

Alt held og lykke herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.