I december 2015 testede vi positiv et ønskebarn uden lige, vi troede alt var som det skulle være, men efter et utal af scanninger og blodprøver, blodprøver som faktisk steg flot var alt ikke som vi have håbet!
scanningerne viste et Tom sort hul, som de så fint kaldte et vindæg, d. 3 februar var jeg klar til at sige "vi må få det fjernet, det bliver ikke til noget" derefter fik jeg et kirurgisk udskrab - jeg havde alle symptomer, træt, kvalme og ømme bryster.
Efter udskrabet var jeg en af dem, der blev ramt af infektion i livmoderen, og en af dem, hvor de ikke havde fået skrabet alt med ud, kom i pille behandling og efter 2 mdr med konstant blødning, fik konstanteret PCO, skulle tage p-piller i en måned, og derefter stoppe igen!
Nu står jeg igen med en positiv test, en måned efter jeg stoppede på p-pillerne, har fået taget en blodprøve hcg på 48 skal igen idag have taget en, er maks 4-5 uger henne, men er bange, bange for igen at alting ikke går som jeg ønsker.. Ville ønske jeg kunne glæde mig helt enormt meget, og tro på alting var godt, men er bange for at jeg igen skal blive for såret og ked af det ..
Andre der har prøvet dette, og alt endte lykkeligt?
Anmeld
Citér