Vores forhold har MANGE problemer, problemer som vi har forsøgt at arbejde på uden ændringer.
Vi er gledet fra hinanden, men jeg elsker ham stadig meget højt. Jeg ved jeg bør gå fra ham, for jeg er ikke lykkelig mere og føler lidt at jeg spilder mit liv på ikke at være glad.
Jeg har forsøgt mange gange at starte en samtale om at vi ikke skal være sammen mere, men på en eller anden måde får han enten drejet det hele rundt så vi bliver nærmest uvenner og ikke snakker sammen resten af aftenen, eller også lover han at denne gang ændrer han dit og dat.
Vi hat altid været super dårlige til at kommunikere og har klaret mange diskussioner over SMS, ved godt det er super barnligt og umodent, men sådan har vi gjort.
Vi har været sammen siden vi var 14, så måske vi i vores barnlige år startede sådan og vare har fortsat?
Men sagen er, jeg ved jeg bør gå fra ham, men jeg kan bare ikke få det sagt så han forstår det, han tror bare at det er er skænderi/diskussion som er slut imorgen, hvilket det jo måske også lidt er for så er ungerne oppe og facaden på også går det i af selv igen. Jeg kan ikke forklare det.
Nogen gange ville jeg ønske han var mig utro for så havde jeg en håndterbar grund til at gå fra ham, ikke nogle problematikker som har stået på vildt længe. Hvis det var socialt acceptabelt og ikke virkeligt tarveligt havde jeg sendt ham en SMS en dag vi var hver for sig om at han skulle flytte.
Men så igen, jeg har aldrig været sammen med andre, ville nogen nogensinde gide en mor til to yngre børn som er virkeligt uerfaren (i mangel af bedre ord), ikke særlig køn. Vil jeg være alene for evigt hvis jeg går, og hvad med mine børn, dem kan jeg da ikke undvære. Er det så ikke bedre at blive, ikke være rigtig glad, men heller ikke ulykkelig, end at ende op helt alene, med skilsmissebørn, som jeg ikke kan bruge alle ferie og helligdage med. Jeg kan ikke klare tanken om ikke at have min familie samlet, hvis han bare var som han var engang ville alting være nemmere..
Det blev virkeligt rodet, og er måske ikke helt sikker på hvorfor jeg har skrevet dette indlæg, måtte bare ud med nogle tanker