Jeg kan lige fortælle hvad jeg lavede på min polterabend. Bor på Sjælland.
Alle troppede op her, med morgenmad, min venindes mand er bager, så der var rundstykker og masser af kage
min genbo har motorcykel, så jeg skulle kører en tur med hende, hvor jeg sad bagpå... (Hvis man kender en der har en sådan)
Vi endte ude ved Roskilde ved en nedlagt fabrik, hvor der var en høj silo, som alle der ville skulle rapelle ned af.. Sjovt og grænseoverskridende og alle var med, dem der ikke kunne/ville sad og drak øl og sodavand imens..
Så hjem til mig selv hvor manden havde lavet vores garage, med borde og telt. De havde hjemmelavet sandwich med..
Så fik jeg "skønhedsbehandling"
Hver af gæsterne havde forberedt noget til mig... DET var sku skægt, og ikke noget der gjorde ondt, og det var faktisk sjovt og rart..
Min behandling var:
- hårvask i æg og øl ( skulle faktisk være godt for håret )
- ansigtsmaske med advokado.
- fodvask med kaffegrums til at tage det hårde hud
- En håndmassage med havregrød og noget andet i.
- en skuldermassage
- lagt neglelak på hænder og fødder
- og til sidst lavede en veninde der er frisør, fine krøller og satte det fint...
Quiz hvor jeg skulle svare på spørgsmål om hver af mine gæster, og svarede jeg forkert skulle jeg tage en beklædningsgenstand på som de havde medbragt, jeg var noget så yndig tilsidst..
Vi lavede også "tips en 13"
og sluttede af med aftenbowling..
Og til vores bryllup fik vi hver en fotobog med billeder fra vores polterabends, det var en super ide, og vi var så glade for dem.. Det var lidt forslag