Hvornår burde jeg teste igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2016

Anonym trådstarter

Eeeej jeg er SÅ dårlig til at vente med at teste.

Jeg har her midt i ugen taget en test som var svær at se. Jeg syntes godt at kunne ane noget, men det har simpelthen ikke været mulig for mig at fange på kamera.

Jeg har sat mig for først at teste igen på torsdag d  23.

MEN jeg har idag haft det jeg tror er en implationsblødning. Den sidste uge + lidt dage har været præget af kvalme (blid) ekstremt behov for søvn, vanvittigt ømme bryster, øget appetit, og hovedepine. Kan man godt have symptomer inden ægget overhovedet har sat sig fast? 

Og er det for tidligt at teste hvis det er en implationsblødning jeg har haft? 

til jer der vil bede mig teste når jeg er gået over tid, så ved jeg ikke hvornår det er, da alt er uregelmæssigt i min krop.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2016

Soonmom

Jeg tester lige i øjeblikket hver anden dag,  dog har jeg ikke testet i weekenden 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg tester lige i øjeblikket hver anden dag,  dog har jeg ikke testet i weekenden 

Jeg ville så gerne. Men økonomien er bare ikke til at købe alle se test. 

Tænker du jeg godt kan have haft symptomer selvom det måske først er i dag/igår ægget har sat sig fast? 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Soonmom

Anonym skriver:

Jeg ville så gerne. Men økonomien er bare ikke til at købe alle se test. 

Tænker du jeg godt kan have haft symptomer selvom det måske først er i dag/igår ægget har sat sig fast? 

Altså nogle får symptomer før andre (og nogen får slet ikke) ,  så det kan du sikkert godt,  spørgsmålet er så om de er fysiske eller psykiske. 

Hvis du ikke har økonomi til teste,  så vent 4 dage eller en uge eller hvad du selv synes. Det er jo kun din egen tålmodighed/tanker du tester for og de bliver jo hverken mere eller mindre gravid af at teste

Anmeld Citér

19. juni 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Altså nogle får symptomer før andre (og nogen får slet ikke) ,  så det kan du sikkert godt,  spørgsmålet er så om de er fysiske eller psykiske. 

Hvis du ikke har økonomi til teste,  så vent 4 dage eller en uge eller hvad du selv synes. Det er jo kun din egen tålmodighed/tanker du tester for og de bliver jo hverken mere eller mindre gravid af at teste

Okay  tak. Jeg tænkte bare om det overhovedet var muligt  

Ja det har du ret i hihi. Ååh der er bare lang tid til. Og tænkte lidt det måske var spild af en test hvis det ikke var muligt at have symptomer før efter implationsblødning. 

Nå jeg må væbne mig med lidt mere tålmodighed og så tage eb test på torsdag og så se hvad dagen bringer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.