PÆD bachelor eksamen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. juni 2016

Lilleblomst

Hej, derude!

Jeg er pæd-studerende. På tirsdag skal jeg op og forsvare min bachelor opgave til den mundtlige eksamen. Jeg har skrevet om lege og relationer og hvordan det understøtter barnets social udvikling.. men lige nu føler jeg mig så blank omkring, hvad jeg skal have med i min fremlæggelse. 

Nogen der sidder inde med gode råd, jeg kan tage med mig til eksamen?  Og hvad lægges der vægt på til eksamen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2016

Tip!

Sidste år blev jeg uddannet pædagog, og skrev om leg og rollespil. 

Til min individuelle eksame perspektiverede jeg rollespillen hen mod udviklings hæmmede og deres brug af leg og rollespil.

censor mente at jeg burde undersøge det nærmere, få viden og skrive teori omkring det.. Fedt, men nok ikke lige noget jeg gør. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Lilleblomst

Var det gennem hele fremlæggelsen, du perspektiverede eller havde du også andre ting med? Altså i min sidste praktik, har jeg stået for aktiviteter for en pigegruppe med henblik på at hjælpe pigerne med at danne relationer på kryds og tværs af hinanden, det skal siges de var 4-4,5 år. Arbejdet med pigerne blev ikke uddybet i opgaven med observationer og refleksioner af pigegruppen. Kunne man måske starte ud med det?

Anmeld Citér

19. juni 2016

Tip!

pigepigen skriver:

Var det gennem hele fremlæggelsen, du perspektiverede eller havde du også andre ting med? Altså i min sidste praktik, har jeg stået for aktiviteter for en pigegruppe med henblik på at hjælpe pigerne med at danne relationer på kryds og tværs af hinanden, det skal siges de var 4-4,5 år. Arbejdet med pigerne blev ikke uddybet i opgaven med observationer og refleksioner af pigegruppen. Kunne man måske starte ud med det?

Ja det var igennem hele eksamen at jeg havde mit fokus på det. 

Det blev hurtigt til en god dialog mellem censor, lærer og jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.