2 IUI, forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juni 2016

N28

Hej Piger��

Vi skal igang med vores 2 IUI. Jeg blev scannet i fredags, hvor mine æg ikke var store nok endnu. Jeg fik en tid til ny scanning mandag. Fik besked på at teste ægløsning på test her til morgen, og så ville en sygeplejerske ringe herefter. Testen var negativ (svag streg) og sygeplejersken sagde at jeg skal tage Ovitrelle i aften, og IUI på tirsdag. Hvis testen havde været positiv skulle jeg have taget Ovitrelle idag og IUI imorgen. Jeg spørger til om man er sikker på æggene er store nok når man ikke scanner igen-hvor svaret er: Ja det ved man, så derfor scanner man ikke ekstra. Nu er jeg bare forvirret over hvorfor jeg så i første omgang havde fået tid til scanning imorgen?

Jeg fik ikke spurgt hende i tlf-og man kan ikke ringe tilbage, man er nok også nødt til at stole på hvad de siger er rigtigt, er bare nervøs for noget "går galt" når man ønsker sig noget så meget.

Er der nogen der har prøvet det samme??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2016

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej det kan de ikke vide,med mindre dine follikler ved sidste scanning var min. 17mm.

Så er det ikke tilfældet,vil jeg sige jeg syntes det er en useriøs klinik,jeg ikke ville bruge.

Anmeld Citér

22. juni 2016

Nårmanønskersåmeget

N28 skriver:

Hej Piger��

Vi skal igang med vores 2 IUI. Jeg blev scannet i fredags, hvor mine æg ikke var store nok endnu. Jeg fik en tid til ny scanning mandag. Fik besked på at teste ægløsning på test her til morgen, og så ville en sygeplejerske ringe herefter. Testen var negativ (svag streg) og sygeplejersken sagde at jeg skal tage Ovitrelle i aften, og IUI på tirsdag. Hvis testen havde været positiv skulle jeg have taget Ovitrelle idag og IUI imorgen. Jeg spørger til om man er sikker på æggene er store nok når man ikke scanner igen-hvor svaret er: Ja det ved man, så derfor scanner man ikke ekstra. Nu er jeg bare forvirret over hvorfor jeg så i første omgang havde fået tid til scanning imorgen?

Jeg fik ikke spurgt hende i tlf-og man kan ikke ringe tilbage, man er nok også nødt til at stole på hvad de siger er rigtigt, er bare nervøs for noget "går galt" når man ønsker sig noget så meget.

Er der nogen der har prøvet det samme??

Det lyder meget mærkeligt. I de IUI forsøg vi har været i gennem har vi fået endnu en scanning, hvis de ikke er tilfredse med størrelsen på æg, efter anden scanning har vi så fået tidspunkt for Ovitrelle og IUI.

Jeg  for dig i denne cyklus alligevel.

Hvilken klinik er du tilknyttet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.