Min mand og jeg er så frygteligt trætte af vores nabo. Normalt er der ikke nogle problemer, men HVER weekend blive vi vækket mellem kl 4:45-5:00 både lørdag og søndag, pga hans fire hunde gør og gør, og naboen råber "HOLD KÆFT!!!" Og "NEEEEJ" (hvilket vil sige h*n, jo faktisk prøver at få de hunde til at holde mund, det virker dog ikke en prut).
Vi bor i et hus, som engang har været meget stort, men i 1960'erne blev delt på midten så det blev to mindre boliger. Væggene er tynde, men igen det ikke noget vi oplever som et problem normalt.
Hvis det kun havde været manden og mig, havde det heller ikke været så stort et problem, men det vækker vores mindste datter, som ikke kan lægges til at sove igen. Det træls når man ved hun i hverdagene sagtens kan sove til kl 7-7:30 når der ikke er noget det vækker hende. Nu står en af os op med hende i weekenderne, ja undskyld mit sprog, kl. lort pga naboen.
Vi har før prøvet pænt at sige til naboen at det er meget generende at de hver weekend skal skabe sig sådan, men det har ikke ændret noget desværre. (Ønsker heller ikke at være hende den sure brokkende nabo), men helt ærligt, hvor ville det være rart bare en weekend at vi alle kunne få lov at sove "længe". 
Hvad ville i gøre ???
Anmeld
Citér