Hvad ville i gøre ? Træt af naboen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. juni 2016

Tystys14

Min mand og jeg er så frygteligt trætte af vores nabo. Normalt er der ikke nogle problemer, men HVER weekend blive vi vækket mellem kl 4:45-5:00 både lørdag og søndag, pga hans fire hunde gør og gør, og naboen råber "HOLD KÆFT!!!" Og "NEEEEJ" (hvilket vil sige h*n, jo faktisk prøver at få de hunde til at holde mund, det virker dog ikke en prut). 

Vi bor i et hus, som engang har været meget stort, men i 1960'erne blev delt på midten så det blev to mindre boliger. Væggene er tynde, men igen det ikke noget vi oplever som et problem normalt. 

Hvis det kun havde været manden og mig, havde det heller ikke været så stort et problem, men det vækker vores mindste datter, som ikke kan lægges til at sove igen. Det træls når man ved hun i hverdagene sagtens kan sove til kl 7-7:30 når der ikke er noget det vækker hende. Nu står en af os op med hende i weekenderne, ja undskyld mit sprog, kl. lort pga naboen.  

Vi har før prøvet pænt at sige til naboen at det er meget generende at de hver weekend skal skabe sig sådan, men det har ikke ændret noget desværre. (Ønsker heller ikke at være hende den sure brokkende nabo), men helt ærligt, hvor ville det være rart bare en weekend at vi alle kunne få lov at sove "længe". 

Hvad ville i gøre ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2016

Charlotte N

Jeg ville snakke med dem igen 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Troldemommi

Tystys14 skriver:

Min mand og jeg er så frygteligt trætte af vores nabo. Normalt er der ikke nogle problemer, men HVER weekend blive vi vækket mellem kl 4:45-5:00 både lørdag og søndag, pga hans fire hunde gør og gør, og naboen råber "HOLD KÆFT!!!" Og "NEEEEJ" (hvilket vil sige h*n, jo faktisk prøver at få de hunde til at holde mund, det virker dog ikke en prut). 

Vi bor i et hus, som engang har været meget stort, men i 1960'erne blev delt på midten så det blev to mindre boliger. Væggene er tynde, men igen det ikke noget vi oplever som et problem normalt. 

Hvis det kun havde været manden og mig, havde det heller ikke været så stort et problem, men det vækker vores mindste datter, som ikke kan lægges til at sove igen. Det træls når man ved hun i hverdagene sagtens kan sove til kl 7-7:30 når der ikke er noget det vækker hende. Nu står en af os op med hende i weekenderne, ja undskyld mit sprog, kl. lort pga naboen.  

Vi har før prøvet pænt at sige til naboen at det er meget generende at de hver weekend skal skabe sig sådan, men det har ikke ændret noget desværre. (Ønsker heller ikke at være hende den sure brokkende nabo), men helt ærligt, hvor ville det være rart bare en weekend at vi alle kunne få lov at sove "længe". 

Hvad ville i gøre ??? 

Jeg syntes ikke rigtigt der er andre muligheder end at i igen snakker med naboen' og håbe på at han denne gang er mere lydhør overfor jeres problem. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Mum33

Tystys14 skriver:

Hvad ville i gøre ??? 

Er det eje eller leje? Hvis det er leje, så ville jeg gå til udlejer. Er det ejer, så ville jeg kontakte han igen, og gøre det klart at situationen ikke er holdbar, og han bliver nødt til at finde en løsning. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Sedigfor

Klag! Hvis jeg evt klager over min nabos hund gør, får han en chance for at få den til at holde mund, ellers skal hunden væk. Da det vil sige man ikke kan håndtere hunden.

Anmeld Citér

19. juni 2016

SofiaMik

Forstår ikke helt. Gør hundene ikke i hverdagene? Hvad er anderledes? 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Bshizzle

Jeg ville helt sikkert ta en snak mere med naboen.. 

Hvis han/hun ikke styr på de hunden efter nogle uger, så må i ta skridtet videre og klage til selve ejeren/udlejer af huset. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Tystys14

SofiaMik skriver:

Forstår ikke helt. Gør hundene ikke i hverdagene? Hvad er anderledes? 

De gør når h*n kommer og går derindefra. Så det lige 10 min med konstant gøen. Men det genere os egentligt ikke i løbet af dagen, men ved ikke hvorfor vores nabo i weekenderne kommer eller går på det tidelige tidspunkt HVER weekend.  

Det sker også på hverdage, det hører dog til sjældenhederne. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Tystys14

Mum33 skriver:

Er det eje eller leje? Hvis det er leje, så ville jeg gå til udlejer. Er det ejer, så ville jeg kontakte han igen, og gøre det klart at situationen ikke er holdbar, og han bliver nødt til at finde en løsning. 

Det leje. Men udlejer har også forsøgt at få gjort noget ved det for os, dog uden noget resultat. 

Hvis vi havde råd, ville det være årsag nok, til vi flyttede væk. 

Anmeld Citér

19. juni 2016

Mum33

Tystys14 skriver:

Det leje. Men udlejer har også forsøgt at få gjort noget ved det for os, dog uden noget resultat. 

Hvis vi havde råd, ville det være årsag nok, til vi flyttede væk. 

Ej hvor frustrerende. Hvad siger han selv? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.