Tisser ved nys og host

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
8 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2016

Anonym trådstarter

jeg er gravid i 21. uge med mit andet barn. 

I lang tid har jeg småtisset i bukserne når jeg hoster og nyser, men her på det sidste er det blevet så slemt at jeg må skifte tøj. I dag blev sofaen helt våd der hvor jeg sad. Når jeg skal nogen steder bliver jeg nødt til at tage bind på hvis nu jeg hoster eller nyser. Hvis jeg kan mærke at jeg skal nyse, kan jeg nogen lunde holde mig, men der skal ikke gå mange minutter før jeg skal finde et toilet - og så føler jeg ikke at jeg rigtigt kan tisse alligevel. 

Selvom jeg lige har været på toilet, så tisser jeg stadig hvis jeg nyser eller hoster. 

Jeg synes det er så pinligt! 

Er der andre der har oplevet lignende eller nogen der ved hvad det skyldes og om man kan gøre noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

Flødebollen

I lang tid har jeg småtisset i bukserne når jeg hoster og nyser, men her på det sidste er det blevet så slemt at jeg må skifte tøj. I dag blev sofaen helt våd der hvor jeg sad. Når jeg skal nogen steder bliver jeg nødt til at tage bind på hvis nu jeg hoster eller nyser. Hvis jeg kan mærke at jeg skal nyse, kan jeg nogen lunde holde mig, men der skal ikke gå mange minutter før jeg skal finde et toilet - og så føler jeg ikke at jeg rigtigt kan tisse alligevel. 

Selvom jeg lige har været på toilet, så tisser jeg stadig hvis jeg nyser eller hoster. 

Er der andre der har oplevet lignende eller nogen der ved hvad det skyldes og om man kan gøre noget? 

Træn bækkenbunden. Træn, træn og træn.

- knibeøvelser!

Anmeld Citér

18. juni 2016

Krydserfingre

Eet samme sker her. Er så træt af det! Er 37+0 i dag 

Anmeld Citér

18. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det er vidst ret normalt når man er gravid. Knibeøvelser er vejen frem.

Anmeld Citér

18. juni 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Knibeøvelser! 

Når du skriver at du selv efter lige at have tisset, tisser når du nyser/hoster, så tænker jeg lidt om du døjer med residualurin. Måske skulle du lige svinge forbi lægesekretæren og lave en urinprøve der lige sendes til dyrkning(mandag self). 

Og så virkelig mange knivrøverier. Det vil også hjælpe på evnen til at tømme blæren, 

Anmeld Citér

18. juni 2016

Flødebollen

SDD skriver:

Knibeøvelser! 

Når du skriver at du selv efter lige at have tisset, tisser når du nyser/hoster, så tænker jeg lidt om du døjer med residualurin. Måske skulle du lige svinge forbi lægesekretæren og lave en urinprøve der lige sendes til dyrkning(mandag self). 

Og så virkelig mange knivrøverier. Det vil også hjælpe på evnen til at tømme blæren, 

Jeg vil altså ikke anbefale knivrøverier! 

Anmeld Citér

18. juni 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Flødebollen skriver:

Jeg vil altså ikke anbefale knivrøverier! 

Nej det tror jeg nu heller ikke er så smart alligevel

Anmeld Citér

21. juni 2016

TRHD

SDD skriver:

Nej det tror jeg nu heller ikke er så smart alligevel

Hvorfor ikke???

Anmeld Citér

21. juni 2016

SDD

Profilbillede for SDD
TRHD skriver:

Hvorfor ikke???

Der skulle have stået knibeøvelser men mobilen laver det om

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.