Voldsom stik og jag dybt I skeden. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. . 

Som overskriften siger, oplever jeg voldsom stil og jag nede i skeden. Det gør virkelig ondt. Og når de kommer føler jeg virkelig baby pigen smutter ud. Jeg var ved jordemor igår of hun sagde at hun stod dybt nede i bækkenet.  Er 35+4 I dag. Andre der har oplevet det. Er mor til en pige på 6 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

LM85

Anonym skriver:

Hej piger. . 

Som overskriften siger, oplever jeg voldsom stil og jag nede i skeden. Det gør virkelig ondt. Og når de kommer føler jeg virkelig baby pigen smutter ud. Jeg var ved jordemor igår of hun sagde at hun stod dybt nede i bækkenet.  Er 35+4 I dag. Andre der har oplevet det. Er mor til en pige på 6 år.

Har det lidt på samme måde og det bliver værre hvis jeg kommer til at grine eller på anden måde spænde i maven. Er selv 34+1... Min dreng havde i mandags ved jordemoderbesøget kun lagt sig med hovedet ned af, men ikke fast i bækkenet endnu! 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Mine3drenge

Jeg fik af vide det var fordi den bette borede sig længere ned - men når din allerede ligger langt nede ved jeg selvfølgelig ikke, + du venter nr to, jeg har kun fået en :-) 

Anmeld Citér

17. juni 2016

LM85

Fik ikke lige skrevet at det er min nummer 2 og med den første havde jeg det slet ikke på samme måde. Mærkede dårligt nok at baby havde lagt sig ned af og sat hovedet fast i bækkenet. Denne gang gør det ondt bare han drejer det mindste derned af!

Anmeld Citér

17. juni 2016

Mortilah

Det er desværre normalt. Jeg satte i et hyl og græd flere gange dagligt især de sidste 5 uger. Værst var det om natten her hos os. Den sidste uge husker jeg som den værste. Det gjorde sindsygt ondt.. Hrldigvis forsvinder det igeb saa snart baby er født

Anmeld Citér

17. juni 2016

Krydserfingre

Det er fordi din baby er ved at sætte sig fast i bækken. Jeg har/havde det også og min baby sidder fast. Jeg er 37+0

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym trådstarter

Mine3drenge skriver:

Jeg fik af vide det var fordi den bette borede sig længere ned - men når din allerede ligger langt nede ved jeg selvfølgelig ikke, + du venter nr to, jeg har kun fået en :-) 

Ja jeg venter nr to

Anmeld Citér

23. juni 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Hej piger. . 

Jeg oplevede det også her anden gang og det var helt normalt. Alt er også mere blødt denne gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.