Nf resultat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2016

Mo9ca

Hvis man nu skulle være så uheldig at få nogle dårlige odds til nf. skanningen, hvor lang tid går der så indtil man får svar på fostervands- el. moderkageprøven?

Jeg skal nemlig til dén skanning i starten af juli og det kunne være rart at være forberedt hvis nu oddsene er dårlige.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

Trine89

Vi fik et ikke så rart resultat på vores nf-scanning. Og dagen efter fik vi lave moderkage biopsi, og det var på en torsdag. Og vi have svaret mandag kl 16 Ca. Huha det var godt nok en lang weekendag.  

Heldigvis var det er godt resultat vi fik 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Mo9ca

Trine89 skriver:

Vi fik et ikke så rart resultat på vores nf-scanning. Og dagen efter fik vi lave moderkage biopsi, og det var på en torsdag. Og vi have svaret mandag kl 16 Ca. Huha det var godt nok en lang weekendag.  

Tillykke med det positive svar på prøven

Jeg skal til skanning en onsdag og hvis resultatet ikke er så godt får jeg nok også svar mandag. Men håber virkelig ikke det bliver nødvendigt

Tak for svar.

Anmeld Citér

17. juni 2016

pearly

Det er meget forskelligt

Vi ventede en hel uge fra dårlig nf-scanning til moderkagebiopsi, og derefter en uge på at få svar :/

Anmeld Citér

18. juni 2016

Mo9ca

pearly skriver:

Det er meget forskelligt

Vi ventede en hel uge fra dårlig nf-scanning til moderkagebiopsi, og derefter en uge på at få svar :/

Hvor blev du skannet henne? Det er måske forskelligt fra fødested til fødested?

Mvh. M

Anmeld Citér

18. juni 2016

Mo9ca

Trine89 skriver:

Hvor blev du forresten skannet henne?

Anmeld Citér

18. juni 2016

Trine89

Mo9ca skriver:

Hvor blev du forresten skannet henne?

Jeg blev scannet i Odense  

Anmeld Citér

18. juni 2016

pearly

Mo9ca skriver:

Hvor blev du skannet henne? Det er måske forskelligt fra fødested til fødested?

Mvh. M

Jeg blev scannet i Horsens

Anmeld Citér

18. juni 2016

Mo9ca

Jeg skal skannes på Skejby. Nu skal jeg jo heller ikke male en hvis herre på væggen. Intet er jo afgjort endnu, og behøver det heller ikke. Må bare håbe det går som det skal.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.