En kamp mod hæmorider :( hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2016

Anonym

Jeg er selv 32 uger henne og lider virkelig af det. Der er perioder hvor jeg græder af smerter. Desværre er der intet at gør, det eneste som lægen kan tilbyde er stikpiller og creme. Og det hjælper ikke på hæmoriderne, kun lindrer. Operation får man ikke, fordi man skal bedøves, og det må man ikke fordi det vil påvirke barnet i maven. Jeg har nemlig været hos speciellæge. Jeg skulle ligeså snart jeg har født henvende mig igen til speciellægen og får det opereret væk. 

Jeg må være i smertehelved i 8 uger mere endnu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Var det 3-4 gange om dagen du gjorde det? Får man ikke forfrysninger lige der når man sidder med den så længe 

men det lyder som noget jeg ku finde på at afprøve  jeg har vel 3-4 stk der skal onduleres 

Nej jeg mener 3-4 dage. Når det begynder at gøre lidt ondt eller det bliver for ubehageligt så fjerner man isterningen. Jeg fik ikke fofrysninger af det. 

Mvh. Monica

Anmeld Citér

17. juni 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Nej jeg mener 3-4 dage. Når det begynder at gøre lidt ondt eller det bliver for ubehageligt så fjerner man isterningen. Jeg fik ikke fofrysninger af det. 

Mvh. Monica

Og så bare en enkelt gang om dagen?

Anmeld Citér

17. juni 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Og så bare en enkelt gang om dagen?

Ja altså jeg satte isterningen mod hæmoriden et par gange eller tre i mens jeg var på toilettet og det var så det .

Anmeld Citér

17. juni 2016

FN

Du kan prøve at smøre den med enebærsalve ( kan købes i helsekostbutikker), jeg havde så godt nok kun en enkelt under graviditet, men den forsvandt da jeg begyndte at smøre med det. Har også hørt Honning hjælper, som smørelse altså

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.