Barsel sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2016

Super-Mom

Vores søn er 5 uger og jeg har jo de 14 ugers barsel som er forbeholdt mor 

derefter er der jo så de 32 uger som man må fordele mellem far og mor. Dem skal min mand så have 10 uger af så der er 22 uger tilbage til mig. 

Min mand og jeg kunne godt tænke os at han holde sine 10 uger mens jeg stadig er på barsel så vi kan få noget tid sammen herhjemme. Vi snakker om det ville være super fra december til februar 

han får fuld løn under de 10 ugers barsel og jeg får fuld elevløn i 6 mdr og derefter overgår jeg til barselsdagpenge 

kan det lade sig gøre at man holder barsel sammen ? Er der nogle der har erfaring med det ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

Berta

Det kan man sagtens. I skal bare meddele jeres arbejdspladser hvordan og hvornår I har tænkt jer at holde barsel. 

Tjek evt. Borger.dk. Der er beskrevet hvordan man kan fordele og afholde sin barsel. Næsten alt kan lade sig gøre - efter aftale med arbejdsgiver.

Anmeld Citér

17. juni 2016

Super-Mom

Berta skriver:

Det kan man sagtens. I skal bare meddele jeres arbejdspladser hvordan og hvornår I har tænkt jer at holde barsel. 

Tjek evt. Borger.dk. Der er beskrevet hvordan man kan fordele og afholde sin barsel. Næsten alt kan lade sig gøre - efter aftale med arbejdsgiver.

super  mange tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.