Hjælp til su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2016

Anonym trådstarter

Da jeg går på vuc men da jeg har været syg til et par enkelte ekesamer og de andre ikke er gået så godt har mig og min vejleder snakket om jeg skal forsætte til december og gå op der. Men mit speøgsmål er så lige, min su bliver bare gjort sådan at den bliver forlænget. Altså sådan jeg får i juli også. Men skal jeg gå ind på su.dk og forlæge min su selv?.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

Bentemor

Det kommer vel an på om du er forlænget på uddannelsen eller om du er færdig nu og starter forfra til august. 

Kontakt skolen og din SU vejleder

Anmeld Citér

17. juni 2016

Monski

Anonym skriver:

Da jeg går på vuc men da jeg har været syg til et par enkelte ekesamer og de andre ikke er gået så godt har mig og min vejleder snakket om jeg skal forsætte til december og gå op der. Men mit speøgsmål er så lige, min su bliver bare gjort sådan at den bliver forlænget. Altså sådan jeg får i juli også. Men skal jeg gå ind på su.dk og forlæge min su selv?.

Hvis du har taget enkeltfag og fortsætter med enkeltfag så for du bare forlænget din su. Min skole gør det automatisk, jeg dobbeltjekket bare  men hvis det er fordi du har gået på en 2-årig HF og starter enkeltfag efter så mener jeg ikke du kan få SU i sommerferien. 

Husk at søg hurtigst muligt hvis det ikke er sket automatisk. 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Anonym trådstarter

Bentemor skriver:

Det kommer vel an på om du er forlænget på uddannelsen eller om du er færdig nu og starter forfra til august. 

Kontakt skolen og din SU vejleder

Jeg er blevet forlænget. Men da det samme 10 klasse. Kan jeg få su både i juli, august osv.

Anmeld Citér

17. juni 2016

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Hvis du har taget enkeltfag og fortsætter med enkeltfag så for du bare forlænget din su. Min skole gør det automatisk, jeg dobbeltjekket bare  men hvis det er fordi du har gået på en 2-årig HF og starter enkeltfag efter så mener jeg ikke du kan få SU i sommerferien. 

Husk at søg hurtigst muligt hvis det ikke er sket automatisk. 

Det er det samme som jeg fik på før så er blevet forlænger og ved jeg får su i juli, august osv. Ved bare ikke om jeg selv skal gå ind og folæge det 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Monski

Anonym skriver:

Det er det samme som jeg fik på før så er blevet forlænger og ved jeg får su i juli, august osv. Ved bare ikke om jeg selv skal gå ind og folæge det 

Min skole gør det automatisk, men det er forholdsvis nyt. 

Anaøgningsfristen var 1 juni så skynd dig ind på min SU og se om de har søgt eller om du stadig mangler 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.