Hjælp, Positiv/negativ?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv eller negativ :)?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.662 visninger
29 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2016

Natteravnen

Hej alle,

Jeg er næsten lige vågnet ved at jeg skulle tisse og kunne simpelthen ikke vente med at teste til i morgen tidlig... Jeg fik denne her (næsten inden for tid).. Da der var gået 4:45 min pillede jeg glasset af og tog et billede...

Hvad siger i? Er der ikke en smule farve i?!

Er 3+4 i dag hvis jeg overhovedet er noget.. Vær 100 % ærlige, kan godt tåle at høre et nej

ps. Ja der er 2 indlæg fordi jeg ikke kunne vedhæfte billedet før haha :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2016

FrkLarsen

Natteravnen skriver:

Hej alle,

Jeg er næsten lige vågnet ved at jeg skulle tisse og kunne simpelthen ikke vente med at teste til i morgen tidlig... Jeg fik denne her (næsten inden for tid).. Da der var gået 4:45 min pillede jeg glasset af og tog et billede...

Er 3+4 i dag hvis jeg overhovedet er noget.. Vær 100 % ærlige, kan godt tåle at høre et nej

Har du et billede som ikke er i negativ? 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Natteravnen

Ja, jeg tog 1 med glas på lige før jeg tog det af :p men hold kæft hvor er sådan et iPhone 4's kamera dårligt til at stille skarpt

Anmeld Citér

17. juni 2016

Xolia

Natteravnen skriver:

Ja, jeg tog 1 med glas på lige før jeg tog det af :p men hold kæft hvor er sådan et iPhone 4's kamera dårligt til at stille skarpt

Jeg kan altså godt se noget, men om det bliver til en tydelig streg og dermed en bebs,  det ved jeg ikke. 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Natteravnen

Xolia skriver:

Jeg kan altså godt se noget, men om det bliver til en tydelig streg og dermed en bebs,  det ved jeg ikke. 

Tak for dit svar

- Nej det giver jeg dig helt ret i .. Kan være den er væk i morgen det ved kun tiden haha :p.. Men lige nu er jeg bare glad for at der er en lille bitte smule og så må jeg se hvad der sker herfra ... 

Rigtig god dag til dig og tak fordi du gav dig tid til at glo på min test :p 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Natteravnen

Jeg ved godt at det er efter tid!!

men nu ser den altså sådan her ud 

Anmeld Citér

17. juni 2016

KissMeKissMeKissMe

Natteravnen skriver:

Hej alle,

Kan ikke se noget på dit billede i negativ men godt på det andet. Hvis det er inden for tid ser det da lovende ud. Min så cirka sådan ud 3+5. Og markant kraftigere i dagene efter. Ved godt det er for sent nu men synes det er meget lettere at se streger hvis låget er taget af 

Anmeld Citér

17. juni 2016

Sedigfor

Det ser lovende ud.

Anmeld Citér

17. juni 2016

Natteravnen

Tak for jeres svar i 2 ..

Jeg tager en test søndag også må jeg se hvordan den ser ud der

- jeg synes dog at det er pisse irriterende at den ser sådan ud nu, haha. Så får man virkelig tændt håbet! Særligt når jeg aldrig har kunne få en falsk positiv test uanset hvor længe jeg har ladet den ligge :p

Anmeld Citér

17. juni 2016

Diosa85

Natteravnen skriver:

Hej alle,

Jeg har valgt at stemme negativ på trods af at jeg godt kan se noget. Men synes ikke det ligner der er farve i stregen desværre. Prøv igen om et par dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.