Jeg har været der hvor du har været og jeg skal aldrig være der igen. Mange vil måske være uenige med det jeg siger, men når jeg ikke tænder på en mand på den måde jeg gerne vil og lyster og når vores sex og intime del af forholdet keder mig, så skal jeg ikke være sammen med ham. Han var en dejlig mand og jeg kunne rigtig godt lide ham og vi kunne utroligt godt sammen, men jeg kørte meget træt i, at jeg ikke tændte på ham. Og jeg gjorde både ham og jeg en bjørnetjeneste ved at forsætte, følte jeg. Men nu kan jeg kun tale for mig selv - når jeg er sammen med en mand, så skal det aspekt bare spille, eller så kan resten af forholdet ikke fungere for mig.
Men folk er jo forskellige og nogle ville helt klart kunne se over det og så at sige "leve" med det, imens andre ikke kunne ignorere det.
Men jeg tænker også, at du skal se på om det er noget konkret, som der kan ændres på, som gør at du tænder på ham - du nævner det med hans krop og det er op til dig selv, om du har lyst til at indrømme overfor ham, at tilstanden som hans nuværende krop er ikke tænder dig - hvis du fortæller ham det, så skal du være meget varsom - men hvis du finder det en nødvendig faktor i at du skal kunne tænde på ham, så er det måske noget du kan overveje at fortælle på en ordentligt måde. Attraktion og sex bygger også meget på det visuelle, det fysiske - i hvert fald i starten af et forhold eller noget der i hvert fald er nyere.
Så er der det med at han ikke kommer og det er jo et ret reelt "problem, som både mænd og kvinder oplever det - det kan være præsentationsangst, at tænke for meget eller at der måske ikke bliver trykket på lige præcis de knapper, som der skal. Måske skal i til at eksperimentere, eventuelt prøve at forkæle ham rigtigt og se, hvad han får meget nydelse af. Det kunne jo være nye teknikker, positioner, legetøj, berøring af steder på hans krop eller andet.
Måske kunne i også kaste jer ud i noget, i begge finder spændende - hvad end det er rollespil, legetøj, kama sutra, ja - hvad i nu kan komme frem til
Måske har i bare ikke fundet det endnu, som virkelig sætter fut i dig - det kan jo komme! Og måske kan det være at der er nogle sider i den intime del som du ikke helt har set endnu, fordi forholdet er forholdsvis nyt.
Jeg synes helt klart først i skal prøve at forbedre problemet før du "giver op", men samtidig så er det også meget opslidende og giver en lyst til mere end man kan få, ikke at tænde på en mand, som man egentligt gerne vil tænde på. Nogle gange er det desværre bare sådan, at man fungerer godt på andre punkter og romantisk, men ikke seksuelt. Og nogle gange finder man nøglen til hvad der hjælper og andre gange er det bare sådan. Og så må man handle ud fra det, men jeg forstår dit dilemma og din frustration!