Tænder ikke rigtig på min nye kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.082 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg har set en mand i et stykke tid, og nu er vi ved at være der hvor vi vist er kærester. Jeg er glad for ham, hygger mig når jeg er sammen med ham og savner ham når vi ikke ses. Han er en fantastisk mand... elsker mig præcis som jeg er, med de fejl jeg har og accepterer min fortid som er noget broget. Når vi ligger sammen og kysser hinanden får jeg voldsomt lyst til ham, ligesom det gerne skulle være. Men vores sex fungerer bare ikke  Han har tidligere været meget overvægtig, og er det stadig lidt, så han har ikke ligefrem en særlig pæn krop. Derudover kommer han aldrig når vi har sex, det har han aldrig gjort med nogen siger han, og det er ellers noget jeg tænder voldsomt på. Kort sagt er vores sex nærmest ikke det værd, og det går mig meget på, da det er noget der betyder meget for mig. Jeg har på et tidspunkt droppet kontakten til ham, netop fordi jeg ikke mente jeg var rigtig forelsket i ham når jeg ikke kunne acceptere hans udseende og tændte på ham, men jeg har genoptaget kontakten da jeg savnede ham rigtig meget.

Jeg er virkelig meget i tvivl om hvad jeg skal gøre. Om det simpelthen handler om at jeg ikke er nok tiltrukket af ham til vi kan være kærester 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

B&J

Det med han er lidt buttet må du jo leve med hvis du elsker hAm, nogle fyre kommer ikke bare men tager han nogle former for medicin det kan skyldes han ikke kommer har han fået det tjekket 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym

Jeg har været der hvor du har været og jeg skal aldrig være der igen. Mange vil måske være uenige med det jeg siger, men når jeg ikke tænder på en mand på den måde jeg gerne vil og lyster og når vores sex og intime del af forholdet keder mig, så skal jeg ikke være sammen med ham. Han var en dejlig mand og jeg kunne rigtig godt lide ham og vi kunne utroligt godt sammen, men jeg kørte meget træt i, at jeg ikke tændte på ham. Og jeg gjorde både ham og jeg en bjørnetjeneste ved at forsætte, følte jeg. Men nu kan jeg kun tale for mig selv - når jeg er sammen med en mand, så skal det aspekt bare spille, eller så kan resten af forholdet ikke fungere for mig.

Men folk er jo forskellige og nogle ville helt klart kunne se over det og så at sige "leve" med det, imens andre ikke kunne ignorere det. 

Men jeg tænker også, at du skal se på om det er noget konkret, som der kan ændres på, som gør at du tænder på ham - du nævner det med hans krop og det er op til dig selv, om du har lyst til at indrømme overfor ham, at tilstanden som hans nuværende krop er ikke tænder dig - hvis du fortæller ham det, så skal du være meget varsom - men hvis du finder det en nødvendig faktor i at du skal kunne tænde på ham, så er det måske noget du kan overveje at fortælle på en ordentligt måde. Attraktion og sex bygger også meget på det visuelle, det fysiske - i hvert fald i starten af et forhold eller noget der i hvert fald er nyere. 

Så er der det med at han ikke kommer og det er jo et ret reelt "problem, som både mænd og kvinder oplever det - det kan være præsentationsangst, at tænke for meget eller at der måske ikke bliver trykket på lige præcis de knapper, som der skal. Måske skal i til at eksperimentere, eventuelt prøve at forkæle ham rigtigt og se, hvad han får meget nydelse af. Det kunne jo være nye teknikker, positioner, legetøj, berøring af steder på hans krop eller andet. 

Måske kunne i også kaste jer ud i noget, i begge finder spændende - hvad end det er rollespil, legetøj, kama sutra, ja - hvad i nu kan komme frem til  Måske har i bare ikke fundet det endnu, som virkelig sætter fut i dig - det kan jo komme! Og måske kan det være at der er nogle sider i den intime del som du ikke helt har set endnu, fordi forholdet er forholdsvis nyt. 

Jeg synes helt klart først i skal prøve at forbedre problemet før du "giver op", men samtidig så er det også meget opslidende og giver en lyst til mere end man kan få, ikke at tænde på en mand, som man egentligt gerne vil tænde på. Nogle gange er det desværre bare sådan, at man fungerer godt på andre punkter og romantisk, men ikke seksuelt. Og nogle gange finder man nøglen til hvad der hjælper og andre gange er det bare sådan. Og så må man handle ud fra det, men jeg forstår dit dilemma og din frustration! 

Anmeld Citér

16. juni 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg har set en mand i et stykke tid, og nu er vi ved at være der hvor vi vist er kærester. Jeg er glad for ham, hygger mig når jeg er sammen med ham og savner ham når vi ikke ses. Han er en fantastisk mand... elsker mig præcis som jeg er, med de fejl jeg har og accepterer min fortid som er noget broget. Når vi ligger sammen og kysser hinanden får jeg voldsomt lyst til ham, ligesom det gerne skulle være. Men vores sex fungerer bare ikke  Han har tidligere været meget overvægtig, og er det stadig lidt, så han har ikke ligefrem en særlig pæn krop. Derudover kommer han aldrig når vi har sex, det har han aldrig gjort med nogen siger han, og det er ellers noget jeg tænder voldsomt på. Kort sagt er vores sex nærmest ikke det værd, og det går mig meget på, da det er noget der betyder meget for mig. Jeg har på et tidspunkt droppet kontakten til ham, netop fordi jeg ikke mente jeg var rigtig forelsket i ham når jeg ikke kunne acceptere hans udseende og tændte på ham, men jeg har genoptaget kontakten da jeg savnede ham rigtig meget.

Jeg er virkelig meget i tvivl om hvad jeg skal gøre. Om det simpelthen handler om at jeg ikke er nok tiltrukket af ham til vi kan være kærester 

Drop det forhold. Det kommer ikke til at holde i længden. Og jo længere tid du venter, des sværere bliver det at komme ud af det.

Hvis du rigtig godt kan lide ham, så prøv at se om det kunne være muligt at I blev venner i stedet.

Anmeld Citér

16. juni 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg synes det lyder som nogle hårde odds for jeres forhold hvis sexen allerede nu ikke fungerer. Sex er (i min verden) er essentiel del af et parforhold, og når man ikke tænder på hinanden i den første forelskelse så er det bare svært. 
Jeg ville personligt ikke være sammen med nogen jeg ikke tændte på, og hvor sexen ikke var skøn og fræk og spændende. 

Hvis jeg var dig ville jeg måske prøve og se om ikke I kan fortsætte som venner uden at være kærester? For det lyder ærlig talt som om det ville blive ret hård for jer begge i længden.

Anmeld Citér

17. juni 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg ville ikke kunne være kæreste med en mand jeg ikke tænder på. Det lyder enormt ærgerligt når i ellers fungerer så godt på andre punkter. Måske i skulle udvikle det til et tæt venskab i stedet...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.