Idéer til barselsgave :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
12 svar
1 synes godt om
16. juni 2016

baby_drømme

Godaften i stuerne 

I morgen skal vi møde en lille ny i familien og derfor vil vi gerne give en gave til den lille, det er en dreng. 

Men hvad kan det være? Tøj mangler de ikke, og samtidig vil vi gerne give noget, som ikke alle kommer med. 

Kom gerne med alle jeres idéer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

123.

EJA skriver:

Godaften i stuerne 

I morgen skal vi møde en lille ny i familien og derfor vil vi gerne give en gave til den lille, det er en dreng. 

Men hvad kan det være? Tøj mangler de ikke, og samtidig vil vi gerne give noget, som ikke alle kommer med. 

jeg ville give en gave til forældrene det der ikke mange der gør. Giv dem en af de der bio bokse eller Jensens bøfhus/bio boks.

Anmeld Citér

16. juni 2016

baby_drømme

Newgirl. skriver:

jeg ville give en gave til forældrene det der ikke mange der gør. Giv dem en af de der bio bokse eller Jensens bøfhus/bio boks.

Det er rigtigt, så kunne man give sådan én boks til forældrene og en ting til barnet  

Anmeld Citér

16. juni 2016

Dorthe1986

Den fedeste ting vi fik i barselsgave var et gavekort til fotograf, hvor vi så selv lagde resten til 

Anmeld Citér

16. juni 2016

baby_drømme

Dorthe1986 skriver:

Den fedeste ting vi fik i barselsgave var et gavekort til fotograf, hvor vi så selv lagde resten til 

Det var også en god idé, men måske lidt for dyrt. Tænker sådan ét gavekort må være på en god sjat, selvom de selv kan lægge resten af pengene til  

Anmeld Citér

16. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

O ball har været et kæmpe hit til alle vi har givet

Anmeld Citér

16. juni 2016

Benjamins'mor

EJA skriver:

Godaften i stuerne 

Da vi fik vores søn fik vi babyalarmer, tøj, et tæppe, en kurv med ting til at lave en scrapbook og tøj, bamser og penge. 

Da vi fik vores datter fik vi et tæppe, tøj og en hjerteformet sølv smykkeskrin.

Anmeld Citér

16. juni 2016

baby_drømme

EBK skriver:

O ball har været et kæmpe hit til alle vi har givet

Ja, de skulle være ret populære 

Anmeld Citér

16. juni 2016

lineog4

den bedste jeg fik udover det hjemmegjorte var et fødselsdagstog, kommer stadig frem til alle fødselsdage her efter 13 år

Anmeld Citér

16. juni 2016

baby_drømme

lineog4 skriver:

den bedste jeg fik udover det hjemmegjorte var et fødselsdagstog, kommer stadig frem til alle fødselsdage her efter 13 år

Super god idé  Det kan bruges hele livet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.