Så i næsen med jævne mellemrum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg har et træls problem.

Det drejer sig om at jeg får sår i begge næsebor med jævne mellemrum. det er på det mellemrum der er mellem næseborene på hver side.

Det kommer uden grund (ihvertfald ikke en grund jeg kan komme på) og tager noget tid om at forsvinde igen.

Det er som om det er på samme sted bare på hver sin side af mellemrummet lige inden for åbningen.

Nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

MetteT

Anonym skriver:

Jeg har et træls problem.

Det drejer sig om at jeg får sår i begge næsebor med jævne mellemrum. det er på det mellemrum der er mellem næseborene på hver side.

Det kommer uden grund (ihvertfald ikke en grund jeg kan komme på) og tager noget tid om at forsvinde igen.

Det er som om det er på samme sted bare på hver sin side af mellemrummet lige inden for åbningen.

Nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes ?

Følger lige, for jeg har det samme problem..

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

Det er faktisk det sted som man ville have en ring til at sidde hvis man havde haft det i men det har jeg bare aldrig haft.

Anmeld Citér

16. juni 2016

moar34

Tænker om det måske kunne  Være herpes?  Altså ligesom man får på læben? 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

Det føles ikke på samme måde som det jeg får på læben som dog ikke bryder ud men kun prikker i læben nogle dage.

Anmeld Citér

16. juni 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg vil også gætte på herpes. Har det selv og det føles ikke som det på læberne når det bryder ud, men det har hjulpet at smører det med det mod forkølelsesår.

Anmeld Citér

16. juni 2016

rytteriet

Du piller for meget næse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.