Lyst til at bygge rede og så alligevel ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juni 2016

grinny

Åh min hjerne skriger at jeg skal begynde at gøre klar, men psyke siger at jeg skal lade være.

Inden jeg blevet gravid sagde jeg at der overhovedet ikke skulle laves noget eller købes noget stort - nu er vi begge vendt helt om og vil gerne lave værelse og købe barnevogn - men jeg er stadig bange! 

Hvad nu hvis vi skal pakke det hele væk igen?  Det var ikke sjovt sidst! Hvad nu hvis vi igen skal aflevere en ubrugt barnevogn tilbage? 

Alle de tanker og alligevel har jeg bare lyst til at komme i gang. Måske derfor jeg har købt så meget tøj for det føler jeg at jeg kan overskue og det kan bare pakkes hurtigt væk?

Nå havde lige brug for at lufte tanker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

serinasmor

grinny skriver:

Åh min hjerne skriger at jeg skal begynde at gøre klar, men psyke siger at jeg skal lade være.

Inden jeg blevet gravid sagde jeg at der overhovedet ikke skulle laves noget eller købes noget stort - nu er vi begge vendt helt om og vil gerne lave værelse og købe barnevogn - men jeg er stadig bange! 

Hvad nu hvis vi skal pakke det hele væk igen?  Det var ikke sjovt sidst! Hvad nu hvis vi igen skal aflevere en ubrugt barnevogn tilbage? 

Alle de tanker og alligevel har jeg bare lyst til at komme i gang. Måske derfor jeg har købt så meget tøj for det føler jeg at jeg kan overskue og det kan bare pakkes hurtigt væk?

Nå havde lige brug for at lufte tanker 

er det ikke stadigvæk muligt at bestille barnevognen i babysam og ikke hente før efter fødslen? 

Autostol kan i overveje at leje -  hvis altså du ikke skal føde ambulant  (men tænker  du nok får specielt tilbud om at blive et par dage) 

Jeg forstår dig godt men tænker samtidig det vil blive hårdt slet ikke at have noget klar.. 

Reelt kan du vel nøjes med at have en plan for hvor pusleplads skal være  og have købt et par pakket bleer og skumklude..  Og så skifte på et håndklæde i sengen de første par dage ...  Have  dyne og lift klar og så bruge den som seng de første dage... Men  have taget stilling til seng og sove sted

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.