Date hjemme i sofaen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
4 svar
4 synes godt om
16. juni 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Manden og jeg trænger virkelig til noget voksen-kæreste-tid, så i aften når barnet er puttet, vil vi gerne tilbringe lidt tid sammen - inden vi går omkuld af træthed. 

Har at nogle gode ideer til en date hjemme i sofaen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

Mutti84

Morogbarn skriver:

Manden og jeg trænger virkelig til noget voksen-kæreste-tid, så i aften når barnet er puttet, vil vi gerne tilbringe lidt tid sammen - inden vi går omkuld af træthed. 

Har at nogle gode ideer til en date hjemme i sofaen?

Vi finder gerne et brætspil frem og sidder i sofaen og hyggesnakker om alt mellem himmel og jord.

En omgang chips og snolder og måske en rigtig god flaske rødvin til deling går vi heller ikke af vejen for (når jeg altså ikke lige er gravid)

Anmeld Citér

16. juni 2016

serinasmor

Jeg vil også foreslå brætspil ..  Prøv gerne nogle nye  som fx pandemic ...  Eller spil ludo eller yatzy    

Aftal  at i aften slukker vi fjernsynet og drikker et glas vin  eller cola og holder om hinanden 

Find en god roman og skiftes til at læse et kapitel højt for  hinanden 

Kan popcorn og guf og sæt et god film på -  hyg med dyner og et minimum af tøj i sofaen 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Rauw

Find en serie på netflix i begge vil se, og lig så sammen og se den i sengen eller sofaen og skiftes til at nusse hinanden. Det er så hyggeligt. Og så ender det altid i lidt hanky panky og det kan alle jo bruge  

Anmeld Citér

16. juni 2016

Carina:-)

Her går en kæresteaften ud på sushi og kold cola /øl ingen af os er til vin.

En god film og Ben&jerry som gæster.

Desserten er fællesbad i spaen med massage og happy ending.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.