Spørgsmål ang. hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2016

Anonym trådstarter

Om få dage skal jeg giftes og har derfor forsøgt mig med hårfarve for første gang (er for nærig til frisør). Jeg har "spildt" noget farve på min arm, som jeg her efter 2xbad stadig ikke kan få af. Jeg vil være ked af at blive gift med en stor mørk plamage på min arm... Er der nogen der ved, hvordan man får det af?

Derudover er farven blevet noget mørkere end billedet på æsken viste, og det ser stadig ret kunstigt ud efter to hårvaske. Kan jeg gøre andet end at vaske det nogle flere gange og håbe på at der forsvinder lidt mere overskudsfarve?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

Charlotte N

Aske kan du bruge til, at fjerne farve fra armen 

jeg tænker du bare skal vaske og vaske, ellers prøv med en dybt rensende shampoo 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

Charlotte N skriver:

Aske kan du bruge til, at fjerne farve fra armen 

jeg tænker du bare skal vaske og vaske, ellers prøv med en dybt rensende shampoo 

Uh, fantastisk. Det er endda ting, jeg kan komme i nærheden af.

Tak for hjælpen 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Charlotte N

Så lidt  & stort tillykke med brylluppet 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Om få dage skal jeg giftes og har derfor forsøgt mig med hårfarve for første gang (er for nærig til frisør). Jeg har "spildt" noget farve på min arm, som jeg her efter 2xbad stadig ikke kan få af. Jeg vil være ked af at blive gift med en stor mørk plamage på min arm... Er der nogen der ved, hvordan man får det af?

Derudover er farven blevet noget mørkere end billedet på æsken viste, og det ser stadig ret kunstigt ud efter to hårvaske. Kan jeg gøre andet end at vaske det nogle flere gange og håbe på at der forsvinder lidt mere overskudsfarve?

Jeg plejer at bruge make up fjerner.

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym

Du kan lade en god portion balsam sidde i håret i et par timer. Det tager som regel en del farve  

Jeg farvede engang håret og det blevet meget mørkere end det var tiltænkt - så jeg smed en masse balsam i mit tørre hår og skyllede det ud nogle timer senere.  Det hjalp gevaldigt og efter et par alm hårvaske var farven som ønsket. 

Anmeld Citér

16. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vil også sige balsam i hele håret i nogle timer.

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jeg plejer at bruge make up fjerner.

Tak 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan lade en god portion balsam sidde i håret i et par timer. Det tager som regel en del farve  

Jeg farvede engang håret og det blevet meget mørkere end det var tiltænkt - så jeg smed en masse balsam i mit tørre hår og skyllede det ud nogle timer senere.  Det hjalp gevaldigt og efter et par alm hårvaske var farven som ønsket. 

Smart og nemt  Tak

Anmeld Citér

16. juni 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Aske kan tage en del og ellers bare skrubbe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.