Tampon og spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
3 svar
3 synes godt om
16. juni 2016

marie_jon

godmorgen. Jeg fik spiral sat op, for ca 14 dage siden. Min gynækolog sagde at jeg KUN måtte bruge de helt små tamponer, for ikke at rive spiralen ud. Bløder ret meget, og skal til Italien(køre selv) i dag. Bruger i andre tamponer på trods af spiral? Og hvilke tamponer bruger i så?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2016

moar34

marie_jon skriver:

godmorgen. Jeg fik spiral sat op, for ca 14 dage siden. Min gynækolog sagde at jeg KUN måtte bruge de helt små tamponer, for ikke at rive spiralen ud. Bløder ret meget, og skal til Italien(køre selv) i dag. Bruger i andre tamponer på trods af spiral? Og hvilke tamponer bruger i så?

Hej.  Jeg fik min spiral fjernet I starten af maj efter at have haft spiralen i 4 år.  Jeg turde ikke bruge tampon fordi jeg var bange for at hive den med ud  har hørt andre der har brugt de mindste tamponer. Dog ville jeg nok vente lidt med tampon til du har haft Din spiral lidt længere 

Anmeld Citér

16. juni 2016

Mortilah

Jeg har haft spiral i 5 år og aldrig hevet den ud med en tampon

fik en ny for 4 mdr siden og der sagde lægen jeg skulle vente en uge med tampon. Men det var mere pga infektionsrisiko da den lige var sat op. 

Anmeld Citér

16. juni 2016

ErDetSnartNU

Jeg fik sat kobberspiral op i januar, og jeg fik ikke noget at vide angående tamponer. Jeg bruger de næst-største tamponer, og har (så vidt jeg har bemærket) ikke hevet spiralen med ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.