Er det her blod?! (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.538 visninger
7 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg er 4+3 og får sådan noget her på papiret når jeg har tisset. Er så nervøs!! 

Er det blod? Ville i være nervøse??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

Ville ikke være nervøs for den smule ville jeg kun være hvis du blødte ligesom mens og samtidig havde smerter

Anmeld Citér

15. juni 2016

CBbaby

Det skal du ikke være bange for

det ligner gammelt blod/udflåd. Den mængde der er helt normal i begyndelsen af en graviditet. Det kan skyldes flere ting

1. Gammelt blodrester fra et sprunget kar under sex

2.gammelt blod/udflåd fra implationen

3. Gammelt menstrautionsblod der bliver "frigivet " der hvor du normalt skulle have mens. Det kan også godt ske i uge 8. Hvor man normalt ville have mens.

Du skal SLET ikke være bekymret :-)

Anmeld Citér

15. juni 2016

Kløver

CBbaby skriver:

det ligner gammelt blod/udflåd. Den mængde der er helt normal i begyndelsen af en graviditet. Det kan skyldes flere ting

3. Gammelt menstrautionsblod der bliver "frigivet " der hvor du normalt skulle have mens. Det kan også godt ske i uge 8. Hvor man normalt ville have mens.

Enig og under graviditet er slimhinderne mere sarte så der kan hele vejen igennem godt komme brunligt udflåd 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Åååh tusind tak for dine beroligende ord! Det lettede helt vildt! Jeg har mistet før, så jeg bliver hurtigt helt panikken  men dejligt! Jeg slår koldt vand i blodet og er rolig så længe der ikke kommer mere ud af det. Igen, tak! 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Enig og under graviditet er slimhinderne mere sarte så der kan hele vejen igennem godt komme brunligt udflåd 

Tusind tak for dit svar!jeg prøver at være helt rolig, puha 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ville ikke være nervøs for den smule ville jeg kun være hvis du blødte ligesom mens og samtidig havde smerter

Tusind tak for dit svar jeg prøver at være rolig så længe det ikke bliver til mere, hvilket det selvfølgelig ikke gør 

Anmeld Citér

15. juni 2016

God-mor

Anonym skriver:

Det er gammelt blod og er helt normalt i starten, jeg oplevede det samme dog bare i uge 7 da jeg ventede min datter. Det varede et par dage. Begynder du at bløde som i en menstrautions blødning så skal du reagere. Det der ser helt harmløst ud så slap bare af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.