Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. juni 2016

Iby1210

hej! 

Har testet positiv på ægløsningstest i går og den er positiv igen i dag. Er første gangs-testende så ved ikke hvad jeg skal tro. På pakken står der at ægløsningen vil ske indenfor 24 timer,men så burde den jo være negativ i dag eller  

eller er den bare på vej endnu? HM er lidt i tvivl. Håber nogen kan hjælpe lidt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Babydreams

Iby1210 skriver:

hej! 

Har testet positiv på ægløsningstest i går og den er positiv igen i dag. Er første gangs-testende så ved ikke hvad jeg skal tro. På pakken står der at ægløsningen vil ske indenfor 24 timer,men så burde den jo være negativ i dag eller  

eller er den bare på vej endnu? HM er lidt i tvivl. Håber nogen kan hjælpe lidt 

Hvornår testede du igår, og har du billede af den fra igår? 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Iby1210

Rikke Rasmussen skriver:

Hvornår testede du igår, og har du billede af den fra igår? 

Om eftermiddagen. Nej men den er nøjagtig den samme. To steger helt tydelige.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Babydreams

Iby1210 skriver:

Om eftermiddagen. Nej men den er nøjagtig den samme. To steger helt tydelige.

Hmm besynderligt 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Iby1210

Rikke Rasmussen skriver:

Hmm besynderligt 

Ja synes jeg også 

Anmeld Citér

15. juni 2016

LayLow

En lille histore;

jeg var i sommerhus en weekend og havde mega ondt i maven, som i ÆL smerter på fulde knald... Da jeg kom hjem søndag eftermiddag var den bragende positiv... Og igen om aftenen... Og mandag morgen og mandag aften og tirsdag morgen... Hvor længe før søndag jeg ku ha testet har jeg af gode grunde ingen idé om 

så nogle kan teste positiv i flere dage... Ved min sidste ÆL testede jeg positiv torsdag morgen, torsdag aften og fredag morgen...

men du skal altid gå ud fra den første du får  jeg er så bare en af dem der tester for interessens og hyggens skyld, selvom man egentlig bare kan stoppe ved den første 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Iby1210

LayLow skriver:

En lille histore;

jeg var i sommerhus en weekend og havde mega ondt i maven, som i ÆL smerter på fulde knald... Da jeg kom hjem søndag eftermiddag var den bragende positiv... Og igen om aftenen... Og mandag morgen og mandag aften og tirsdag morgen... Hvor længe før søndag jeg ku ha testet har jeg af gode grunde ingen idé om 

så nogle kan teste positiv i flere dage... Ved min sidste ÆL testede jeg positiv torsdag morgen, torsdag aften og fredag morgen...

men du skal altid gå ud fra den første du får  jeg er så bare en af dem der tester for interessens og hyggens skyld, selvom man egentlig bare kan stoppe ved den første 

Nå ok den var god..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.