Hvordan ville i sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
12 svar
11 synes godt om
14. juni 2016

Anonym trådstarter

Vi skal til fødselsdag ved min svigerinde når  jeg er omkring de 10 uger der.. så self skal hun have en ekster gave (nemlig at hun skal være faster). Men hvordan skal vi sige det?.. skal til tidlig scanning 7+*. Skal det bare være et scaninngs billede inde i et kort, hvor der står du skal være faster.  Eller kan man lave en lidt mere keravtiv ide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

PigenFraFyn

Anonym skriver:

Vi skal til fødselsdag ved min svigerinde når  jeg er omkring de 10 uger der.. så self skal hun have en ekster gave (nemlig at hun skal være faster). Men hvordan skal vi sige det?.. skal til tidlig scanning 7+*. Skal det bare være et scaninngs billede inde i et kort, hvor der står du skal være faster.  Eller kan man lave en lidt mere keravtiv ide? 

Da jeg skulle være faster fik jeg en sut, hvorpå der stod jeg skulle være faster - og en anden hvor der stod "vi ses til juli"

Men at give skanningsbillede er også en god idé 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Kay

Det er meget begrænset hvad man kan se på et scanningsbillede i uge 7+ det ligner mest en lille reje... mere sø du ikke bliver skuffet når du ser billederne

jeg tænker sutter eller baby strømper eller et lille digt på et kort 

Hvis hun har en have så et lille træ/busk med frugt/bær som baby kan komme og "stjæle" af om et par år 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Diosa85

En sut eller en hagesmæk med teksten "fasters guldklump" eller noget i den stil.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Det er meget begrænset hvad man kan se på et scanningsbillede i uge 7+ det ligner mest en lille reje... mere sø du ikke bliver skuffet når du ser billederne

jeg tænker sutter eller baby strømper eller et lille digt på et kort 

Hvis hun har en have så et lille træ/busk med frugt/bær som baby kan komme og "stjæle" af om et par år 

Ved godt man intet kan se i uge 7 . Ved dog ikke om man kan i uge 10? For så kunnw jeg jo lige få en taget dagen inden  

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

En sut eller en hagesmæk med teksten "fasters guldklump" eller noget i den stil.

Så skulle det nok mest være en sut.  

Anmeld Citér

14. juni 2016

Kay

Anonym skriver:

Ved godt man intet kan se i uge 7 . Ved dog ikke om man kan i uge 10? For så kunnw jeg jo lige få en taget dagen inden  

Jeg blev scanner i 9+6 og der lignede det sådan en spunk lakrids  allerede i uge 13+  var der arme og ben og det hele

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg blev scanner i 9+6 og der lignede det sådan en spunk lakrids  allerede i uge 13+  var der arme og ben og det hele

Det kan jeg ikke bruge til noget. Tvivler på de vil kunne finde den på scannings billede. Men fandt lige på denne ide  

Men burde jeg få lavet en hvor der står onkel også? Min mand har nemlig to søskendene kun og vil jo ikke være unfair over for den ene. Selvom de er  18-20 år 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juni 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Altså.. Min første tanke er, at jeg ikke ville sige det til en fødselsdagsfest. For mig bliver det sådan lidt "hokus, pokus - baby i fokus", når det er en andens fødselsdag (der ikke er den kommende bedstemor/bedstefar). Du (din kæreste/mand) kender helt sikkert din egen familie bedst, men det er mit indtryk, at nogle kvinder i deres graviditetsrus ikke lige får tænkt takt og tone med i processen. Så jeg ville nok give en evt. gave, når I var alene. Men hvis du mener, at hun synes, det vil være skønt, så ønsker jeg dig al held og lykke.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Mullesmith

Inviter familien på kage en dag, og skriv det på kagen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.