Yyyyrv!! IKKE for sarte sjæle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

malou

haha.... så kunne det sgu godt være man var færdig med at "pille" i sin kæreste´s ryg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Lærke90

Føj føj.. Det kunne jeg godt nok ikke have gjort  
Det er sku til at brække sig over

Anmeld

28. september 2009

kiroo

så kom den også her inde havde den på fjæsen for 14 dage siden, men der er rigtig mange klamme bumser på nettet, der er større og værre... men ja øv.. hehe

Anmeld

28. september 2009

MoarViborg

Zafir skriver:

Det er da klamt, men så er det da heller ikke værre, hvis man spørger mig.

MEN jeg tænker at det ikke ligner en bums, men en byld og han burde have været til lægen at få den fjernet. Der er tydeligvis rigtig meget betændelse i, så det virker ikke særlig sterilt og det... :-S Det syns jeg var mere sådan hmmm for hvor meget betændelse går der så ikke i det, bagefter, når de bare lader det stå?

Ja helt enig, og selvfølgelig er det ikke en bums men en byld! Her tømmer de den bare, hvilket blot kan forværre betændelsen.. hele sækken som bylden ligger i skal fjernes med operation!
Når det så er sagt synes jeg stadig at det er en ret klam video, og det var bare lige for sjov..

Anmeld

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trineviborg skriver:

Ja helt enig, og selvfølgelig er det ikke en bums men en byld! Her tømmer de den bare, hvilket blot kan forværre betændelsen.. hele sækken som bylden ligger i skal fjernes med operation!
Når det så er sagt synes jeg stadig at det er en ret klam video, og det var bare lige for sjov..

Altså -for at være helt ærlig, har vi alle sammen altid set begejstret til, når vi foran spejlet får trykket en ordenlig fætter. Uanset hvor træls bumser er, er det sjovt at trykke, ellers ville vi heller ikke gøre det på kærester og veninder

MEN - jeg kan bare ikke lade være med at tænke på følgerne. Tænker pencilin og syning og rensning osv... :-S

Men rent bumse-tryknings-mæssigt, - hvis jeg kunne tænke bort fra pencilin - syns jeg faktisk at det var lidt sjovt

Anmeld

28. september 2009

Mira0911

Rigtig klamt... Har set den før...

Anmeld

28. september 2009

MoarViborg

Zafir skriver:

Altså -for at være helt ærlig, har vi alle sammen altid set begejstret til, når vi foran spejlet får trykket en ordenlig fætter. Uanset hvor træls bumser er, er det sjovt at trykke, ellers ville vi heller ikke gøre det på kærester og veninder

Hi hi.. så sandt så sandt!

Anmeld

28. september 2009

mariamiss6

nej nej ne, jeg kunne aldrig trykke en andens bums, har 1 gang gjort det på kenneth, og gør det alrig igen..... Det er det klammeste i verden....

Er traumatiseret fra min barndom, fordi min far altid bad mig trykke hans klamme bumser på ryggen, og klø ham, så det er jeg heller ikke god til....

Og jeg anser ellers ikke mig selv for at være sart....

Jeg har altså i øvrigt haft flere småbylder, som jeg selv har gort has på, uden at skulle opereres, og uden desinficering. Der er aldrig sket noget yderligere, og efter nogle dage har de været gået i sig selv igen, og jeg mærker intet mere til dem...

De har dog ALDRIG været SÅ store som denne her.... For fucks det er klamt....

Anmeld

28. september 2009

FrkC

Zafir skriver:

MEN - jeg kan bare ikke lade være med at tænke på følgerne. Tænker pencilin og syning og rensning osv... :-S

Men rent bumse-tryknings-mæssigt, - hvis jeg kunne tænke bort fra pencilin - syns jeg faktisk at det var lidt sjovt

Haha.. Ja det er lidt sjovt, meen ville nok stå af ved såen en fætter  

Anmeld

28. september 2009

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Bylder bliver ikke syet sammen, da alt matrialet skal ud. Så derfor lukker de sig selv inde fra.

bare til info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.