Novemberbaby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
4 svar
2 synes godt om
14. juni 2016

Nadiapigen

Godaften 

Alle jer der venter skønne november babyer, er i begyndt at mørke liv?? 

Jeg er 16+2 og synes ikke rigtig jeg mærker noget. Hmm.. og dog, små bobler... eller er det mon tarmene 

Ved godt der er meget forskelligt fra kvinde til kvinde. I min sidste graviditet mærkede jeg først liv rigtig i uge 23. Da jeg havde en foranliggende moderkage. 

Vil bare så gerne mærke min lille prinsesse 

Undskyld det lange indlæg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

MissTas

Nadiapigen skriver:

Godaften 

Alle jer der venter skønne november babyer, er i begyndt at mørke liv?? 

Jeg er 16+2 og synes ikke rigtig jeg mærker noget. Hmm.. og dog, små bobler... eller er det mon tarmene 

Ved godt der er meget forskelligt fra kvinde til kvinde. I min sidste graviditet mærkede jeg først liv rigtig i uge 23. Da jeg havde en foranliggende moderkage. 

Vil bare så gerne mærke min lille prinsesse 

Undskyld det lange indlæg.

Jeg venter november baby og er 16+0 i dag jeg mærker liv en gang imellem, men slet ikke dagligt endnu og er også nogle gange lidt i tvivl første gang havde jeg også foranliggende moderkage og mærkede først liv i uge 25-26. Denne gang er den halvt foranliggende, så burde ku mærke regelmæssigt tidligere end sidst. Selvom det er anden gang du er gravid er det ikke et krav at man mærker liv før uge 24 de er jo stadig meget små og meget de skal mosle igennem i går var jeg til scanning og vores søn vejede der 136g, så ikke mærkeligt man ikke mærker så meget ret tit

Anmeld Citér

14. juni 2016

Nadiapigen

MissTas skriver:

Jeg venter november baby og er 16+0 i dag jeg mærker liv en gang imellem, men slet ikke dagligt endnu og er også nogle gange lidt i tvivl første gang havde jeg også foranliggende moderkage og mærkede først liv i uge 25-26. Denne gang er den halvt foranliggende, så burde ku mærke regelmæssigt tidligere end sidst. Selvom det er anden gang du er gravid er det ikke et krav at man mærker liv før uge 24 de er jo stadig meget små og meget de skal mosle igennem i går var jeg til scanning og vores søn vejede der 136g, så ikke mærkeligt man ikke mærker så meget ret tit

Stort tillykke 

Nej jeg ved godt det ikk er et krav a mærke liv fra uge 24. Jeg synes jeg mærker små bobler engang imellem. 

Glæder mig til de udvikler sig til små puf. 

Sidst jeg blev scanner vejede lillepigen 107 g. Fik kønsscanning her den 4 juni 

Anmeld Citér

14. juni 2016

MissTas

Nadiapigen skriver:

Stort tillykke 

Nej jeg ved godt det ikk er et krav a mærke liv fra uge 24. Jeg synes jeg mærker små bobler engang imellem. 

Glæder mig til de udvikler sig til små puf. 

Sidst jeg blev scanner vejede lillepigen 107 g. Fik kønsscanning her den 4 juni 

Også tillykke til dig men er sikker på vi mærker noget mere om et par uger.. det skal nok komme  

Anmeld Citér

14. juni 2016

Nadiapigen

MissTas skriver:

Også tillykke til dig men er sikker på vi mærker noget mere om et par uger.. det skal nok komme  

Ja jeg venter i spænding 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.