Så spændt. Fryseforsøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2016

123.

Jeg er så spændt. Skal til scanning på mandag for at se om slimhinden er over 8 mm.. er så nervøs. Håber bare den er så vi kan få lagt æg op den 25.. jer der har taget cirone har det været svært at tage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

KissMeKissMeKissMe

Newgirl. skriver:

Jeg er så spændt. Skal til scanning på mandag for at se om slimhinden er over 8 mm.. er så nervøs. Håber bare den er så vi kan få lagt æg op den 25.. jer der har taget cirone har det været svært at tage? 

Krydser.

Crinone er ikke svært, men jeg synes det var forfærdeligt. Hele mit underliv blev SÅ tørt. Kunne først have sex 5 dage efter jeg var færdig med det. Umuligt at få ud synes jeg (også selvom jeg "gravede")

lutinus var meget mere min kop the. Godt nok får man en del udflåd men til gengæld føles alt normalt dernede. 

Men altså begge dele virker jo, såååå man gør det jo med glæde 

Anmeld Citér

14. juni 2016

123.

KissMeKissMeKissMe skriver:

Krydser.

Crinone er ikke svært, men jeg synes det var forfærdeligt. Hele mit underliv blev SÅ tørt. Kunne først have sex 5 dage efter jeg var færdig med det. Umuligt at få ud synes jeg (også selvom jeg "gravede")

lutinus var meget mere min kop the. Godt nok får man en del udflåd men til gengæld føles alt normalt dernede. 

Men altså begge dele virker jo, såååå man gør det jo med glæde 

Årh nej da!. Jeg har sagt til manden at lige så snart jeg begynder på det er det ingen sex, til blodprøve, hvis den negativ så self når alt er ude. Men hvis den posativ. Tror jeg ikke jeg tør gøre noget før 12 uge.

Jeg skal tage det tog gange om dagen. Har læst lidt forskeliget at man skal ligge sig bagefter eller gå i 15 min. Hvad gjorde du?

Anmeld Citér

14. juni 2016

KissMeKissMeKissMe

Newgirl. skriver:

Årh nej da!. Jeg har sagt til manden at lige så snart jeg begynder på det er det ingen sex, til blodprøve, hvis den negativ så self når alt er ude. Men hvis den posativ. Tror jeg ikke jeg tør gøre noget før 12 uge.

Jeg skal tage det tog gange om dagen. Har læst lidt forskeliget at man skal ligge sig bagefter eller gå i 15 min. Hvad gjorde du?

Jeg tog det bare og fortsatte min dag uden at ligge eller noget. Det ryger ingen steder. Tvært imod er det seriøst umuligt at få ud, så man behøver ikke ligge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.