se lige denne test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
16 svar
2 synes godt om
14. juni 2016

Anonym trådstarter

heeey 

jeg har her til morgen taget en test jeg lige har købt det er et nyt mærke og er derfor meget i tvivl da den er positiv 

er i tvivl om det er en æ test selvom der står det er en g test( det lyder lidt dumt men kan ikke helt forholde mig til det da jeg aldrig har testet positiv og vil derfor være sikker på det er en g test som der står på den)  

så vil høre om der er andre der har brugt dette mærke og som har testet positiv hvor den faktisk har været det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Liv_86

Man må jo gå ud fra det er en g test når der står det. Jeg kender ikke mærket. Men den er uden tvivl positiv. Så stort tillykke

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

tak håber da på den er godt nok 

Anmeld Citér

14. juni 2016

kmbe

Den er uden tvivl positiv, men det er tidligt i graviditeten, hvorfor dit HCG niveau ikke er så højt endnu. Se mine test. Den først etest er taget da jeg var i 4+2

Anmeld Citér

14. juni 2016

kmbe

her er foto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

jah det kan jeg godt se de er jo ikke så kraftigt positive de første af dem  kan bare ikke helt forholde mig til hvis det faktisk er sandt  så min hjerne bliver bare ved med at bilde mig ind at der er en fejl i teste  

Anmeld Citér

14. juni 2016

alenemor42

Så stop dog 

Du er jo gravid 

Tillykke 

Anmeld Citér

14. juni 2016

MissTas

Anonym skriver:

jah det kan jeg godt se de er jo ikke så kraftigt positive de første af dem  kan bare ikke helt forholde mig til hvis det faktisk er sandt  så min hjerne bliver bare ved med at bilde mig ind at der er en fejl i teste  

Det kan sagtens lykkedes efter lang tid pludselig at stå med en positiv test.. Har selv været der, så tillykke

Anmeld Citér

14. juni 2016

Soonmom

Du er gravid, ingen tvilv (jeg har ikke selv testet stærkere og jeg har da et barn sovende i barnevognen )

Anmeld Citér

14. juni 2016

Soonmom

Den er uden tvivl positiv, men det er tidligt i graviditeten, hvorfor dit HCG niveau ikke er så højt endnu. Se mine test. Den først etest er taget da jeg var i 4+2

Det er MEGET forskelligt hvor tydeligt folk tester, hvornår og hvilke test der er brugt. - Dit billed har du også brugt forskellige test og kan derfor ikke bruge dem til at se udvikling

Jeg har ikke kunnet lave tydeligere teste end TS og jeg kunne først lave sådan en, da jeg var 5+0/1

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.