Hej, jeg har brug for lidt hjælp til at finde frem til min nogenlunde ægløsningsdag da jeg er i tvivl om mine symptomer skyldes det ene eller det andet. Vi har nu forsøgt at blive gravid i 4-5 mdr. min cyklus er på 28 dage hver gang. I cyklusdag 13 får jeg positiv ægløsningstest og denne var vi sammen cyklusdag 12 og 15. Derfor regnede jeg med at jeg havde ægløsning dag 14, 15 el 16.
Her i dag på cyklusdag 18 fik jeg så oppustet mave og det nev/stak en smule i venstre side af underlivet. Nu er jeg så i tvivl om det er fordi jeg reelt set har ægløsning i dag eller er det noget andet/hvad kan det være? Jeg er ked af at jeg har svært ved at læse mine krops signaler. Håber dit svar kan hjælpe mig lidt på vej
Mvh Linda
Lisbeths svar
Hej Linda!
Klart du bliver usikker, for testen sagde noget andet end det, du mærker nu.
Jeg ved ikke meget om de test. derimod ved jeg hvilke symptomer kvindekroppen kan give når ægget løsner sig.
Ændret udflod, niv i en af siderne og som du skriver lidt oppustethed.
Når ægget sendes fra æggestokken til æggelederen, kan der dryppe lidt blod ned i bughulen, det kan give lidt niv eller smerter.
Jeg vil mene ,du skal bruge din krops signaler og se hvad det kan føre med sig af glædelige overraskelser.
Held og lykke med projekt baby.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér