Kan man få slettet tråde fra baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg har lavet en tråd for nogle år siden, hvor jeg opgiver mit fulde navn og min mands fulde navn. Det kommer frem på Google, når man søger på vores navne og min mand har i flere jobsamtaler erfaret af firmaerne googler ham - han synes det er ekstremt irriterende. 

Tråden er låst, men kan den slettes helt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Sedigfor

Du skal skrive til baby.dk for at se om de vil men regn ikke med det. Det er en fejl man kan lærer af. 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg har lavet en tråd for nogle år siden, hvor jeg opgiver mit fulde navn og min mands fulde navn. Det kommer frem på Google, når man søger på vores navne og min mand har i flere jobsamtaler erfaret af firmaerne googler ham - han synes det er ekstremt irriterende. 

Den vil nok ikke blive slettet, men staff kan måske være søde og slette jeres navne i tråden. Prøv at høre dem ad.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Aristocats

Når tråden bliver slettet, så vil den stadig være på google et stykke tid - gør det her så den også forsvinder fra Google i løbet af et par få dage, men tråden SKAL dog være slettet fra baby først - https://support.google.com/webmasters/answer/63758

Anmeld Citér

14. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Hej. 

Kan du ikke rette i den. Altså det du har skrevet. Og så bare fjerne navnene 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

Kan du ikke rette i den. Altså det du har skrevet. Og så bare fjerne navnene 

Nej desværre. Har lavet en afstemning omkring vores navnesammensætning i forbindelse med bryllup 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.