Er det normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2016

Chris87

Hej alle sammen

Håber på nogen af jer erfarende kvinder kam hjælpe mig med at besvare lidt spørgsmål .

Sagen er jeg har haft mens - som sluttede for 4 dage siden. Den var egentlig som den plejede ville jeg mene, kom som jeg regnede med - intet der.

Jeg er i gang med BIO-gravid - og skal snart til 3 måneds omgang.

MEN på trods af mens er sluttet, eller jeg antager den er, plet bløder (dog bruntligt) jeg stadig sådan lidt her og der rundt på døgnet, ikke meget men lidt pr dag. Jeg har siden 4-5 dage FØR mens haft sådan svag trykken med svage jag til tider og dette fortsætter. 

Har lidt ondt i lænden om morgenen pt - og hovedpine om aftenen. 

Er der nogen af jer der har haft bivirkninger ved BIO-gravid? Har aldrig prøvet lige dette er.

Er kan man have "alm" mens og være gravid ?

Jeg må ærligt indrømme at jeg har ikke testet på nogen måde, da jeg jo har haft mens.

Min læge har ferie i denne uge, og vil helst op til hende da hun kender mig fuldstændig, og jeg mest tryg ved hende.

Nogen som har bud på noget ?

Ville hjælpe en hel del

Tak fordi du brugte tid på at læse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Liv_86

Hvis du ikke har testen ved du jo ikke om du har været gravid... Så det km jo sagtens være almindelig mens. 

Jeg kan godt få hovedpine ved mens, så tænker det er helt normalt

Anmeld Citér

14. juni 2016

Chris87

Liv_86 skriver:

Hvis du ikke har testen ved du jo ikke om du har været gravid... Så det km jo sagtens være almindelig mens. 

Jeg kan godt få hovedpine ved mens, så tænker det er helt normalt

Jamen også derfor jeg netop ikke har testet fordi, mens kom som den plejede - men om styrke osv var det samme aner jeg ikke, holder jeg ikke rigtig øje med.

Synes bare det sært at ondt i lænden, hovedpine, trykken m.m fortsætter på denne måde - har haft det i snart 14 dage..

Derfor jeg spurgte ud til om nogen evt har oplevet bivirkninger ved BIO-gravid .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.