Spørgsmål om betale gæld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg udsætte SU-tilbagebetaling

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

971 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej - manden min og jeg har en del gæld. Vi har 5 lån i alt og følger en plan for at stoppe alle lån: vi betaler det dyreste (og mindste) lån ud først. Jeg har fundet ud af at vi kan udsætte su-lån i 6 månder og så bruge pengene på det dyreste lån. Så kan vi betale det dyre lån ud på de måneder, og så har vi afdragspengene til at betale ekstra på det næste lån. Er der noget vi overser? Eller er det ikke meget smart at udsætte su lån når vi nu har al den gæld vi har? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej - manden min og jeg har en del gæld. Vi har 5 lån i alt og følger en plan for at stoppe alle lån: vi betaler det dyreste (og mindste) lån ud først. Jeg har fundet ud af at vi kan udsætte su-lån i 6 månder og så bruge pengene på det dyreste lån. Så kan vi betale det dyre lån ud på de måneder, og så har vi afdragspengene til at betale ekstra på det næste lån. Er der noget vi overser? Eller er det ikke meget smart at udsætte su lån når vi nu har al den gæld vi har? 

Det tror jeg da bestemt er det smarteste 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Jo længere du venter med at betale su gælden, jo større bliver beløbet du skal af med hver 2. måned. Bare vær obs på det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.