Cølibat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg har været i cølibat i 5 år, men har nu mødt en mand, som jeg overvejer at have sex med.

Er der nogle, der har erfaring med, hvordan det er at have sex igen efter så lang tid i cølibat? Er det smertefuldt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Er der virkelig ingen herinde, som har været i cølibat over en længere periode? 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym

Tæller to år?

Sexen det var sådan okay, gjorde ikke ondt. Kunne godt mærke jeg ikke havde gidet træne i et par år  for jeg var ikke helt så stram som jeg plejede at være. 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tæller to år?

Sexen det var sådan okay, gjorde ikke ondt. Kunne godt mærke jeg ikke havde gidet træne i et par år  for jeg var ikke helt så stram som jeg plejede at være. 

To år tæller helt bestemt 

Jeg har ikke rigtig lavet knibeøvelser i den tid, jeg har været i cølibat, så nu bliver jeg da helt nervøs for, at jeg ikke er så stram dernede længere 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym

Jeg har haft levet i cølibat i 2 år. Da jeg var 16-18 år (var seksuelt aktiv fra 14 år). Jeg havde rigtig, rigtig svært ved at starte op med sex igen da jeg som 18-årig fandt en dejlig kæreste. Ikke psykisk, men fysisk. Det gjorde simpelthen SÅ ondt! Min kæreste var tilfældigvis forholdsvis stor, og jeg har alle dage været et lille nips. Der gik faktisk 3 måneder fra vi begyndte at være kærester og til vi kunne have normalt samleje. Og det var først efter laaang opvarmning og med hjælp fra glidecreme at det kunne lade sig gøre. 

Jeg ved ikke om det har været fordi jeg var så ung, eller fordi jeg bare generelt er stram dernede. - Det er faktisk først her efter jeg er blevet mor (som 20-årig) at det er muligt for mig at have sex uden glidecreme.  Og det er ikke fordi jeg har lavet voldsomt mange knibeøvelser hverken før eller efter fødsel.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

To år tæller helt bestemt 

Jeg har ikke rigtig lavet knibeøvelser i den tid, jeg har været i cølibat, så nu bliver jeg da helt nervøs for, at jeg ikke er så stram dernede længere 

Det var ikke fordi det var den rene ekkodal dernede så det tror jeg ikke du behøver frygte, men jeg har altid trænet så jeg var godt stram. Og når man går fra at lave 25 knibeøvelser tre gange dagligt til ikke at gide lave nogen overhovedet, så kommer man ud af form  men heldigvis kommer man hurtigt efter det, bare igang med knibeøvelserne 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym

Har du onaneret og fået orgasmer jævnligt? Hvis ja så ville jeg ikke være bekymret.

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du onaneret og fået orgasmer jævnligt? Hvis ja så ville jeg ikke være bekymret.

Bliver man stram af det?

Anmeld Citér

14. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Bliver man stram af det?

Det er jo de samme muskler, der bruges når man laver knibeøvelser, så ja vil jeg mene. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.