Så fandt de casper i havnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2009

malou

Åhhh nej ... så skete det igen. Ikke nogen lykkelig udgang af den forsvundne Casper. De har lige fundet ham........

Mit hjerte snørre sig sammen og jeg får kulde gysninger over det hele når jeg tænker på de følelser og tanker der går igennem Casper´s mor og far... hvilken umenneskelig sorg at skulle miste sit et og alt.. miste det barn som man har elsket ubetinget fra det startede sit spir inde i ens mave....

pyhhh Casper´s mor og far... sender Jer min største medfølelse... har ikke ord for hvad I nu skal gå igennem.....

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg sad også lige at læste det.

Jeg tænkte faktisk igår, fordi der er en eller anden dame, der er forsvundet efter en firmafest, om de havde fundet ham, fordi man ikke havde hørt mere til det.

På en eller anden måde - om end så den mega triste måde at finde ham på - er det godt at de har fundet ham, som de har. Så familien kan forholde sig til noget og komme videre.

Men jeg tænker også på hans klassekamerater... De må sku sidde med en mega skidt smag i munden. De sagde han var en der holdte sig for sig selv og sådan, en stille type, men sød og flink og ingen opdagede ligesom da han 'blev væk'... ARGH jeg ville føle skyld tror jeg, hvis jeg havde været til den fest

Stakkels knægt. Håber ikke han led.

Anmeld

28. september 2009

HelleBelle

Ved så også at der var voksen opsyn til den fest, men ved sgu ikke helt hvad det var værd!!!! De havde åbenbart ikke nogle regler for hvordan de skulle agere hvis nogen blev FOR fuld. Det er jo så let at sige her bagefter men kan jo ikke lade være med at tænke på at de kunne ha sikret sig han kom med den bil hjem der kom efter ham. ha holdt ham med selskab mens han ventede.
Han drak Gajol af flasken, så de kunne nok ikke være i tvivl om at han var fuld.
Åh for pokker det er så sørgeligt.

Anmeld

28. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

HelleBelle skriver:

Ved så også at der var voksen opsyn til den fest, men ved sgu ikke helt hvad det var værd!!!! De havde åbenbart ikke nogle regler for hvordan de skulle agere hvis nogen blev FOR fuld. Det er jo så let at sige her bagefter men kan jo ikke lade være med at tænke på at de kunne ha sikret sig han kom med den bil hjem der kom efter ham. ha holdt ham med selskab mens han ventede.
Han drak Gajol af flasken, så de kunne nok ikke være i tvivl om at han var fuld.
Åh for pokker det er så sørgeligt.

kender du casper?

Anmeld

28. september 2009

Miamaja

ja, det er den mest smertefulde og vaerste sorg man kan komme ud for og kan paa igen maade sammenlignes

Anmeld

28. september 2009

Rasmine

28. september 2009

Rasmine

28. september 2009

Maise

malou skriver:

Åhhh nej ... så skete det igen. Ikke nogen lykkelig udgang af den forsvundne Casper. De har lige fundet ham........

Mit hjerte snørre sig sammen og jeg får kulde gysninger over det hele når jeg tænker på de følelser og tanker der går igennem Casper´s mor og far... hvilken umenneskelig sorg at skulle miste sit et og alt.. miste det barn som man har elsket ubetinget fra det startede sit spir inde i ens mave....

pyhhh Casper´s mor og far... sender Jer min største medfølelse... har ikke ord for hvad I nu skal gå igennem.....

knus malou

Ja det er frygteligt, har fulgt meget med i sagen og har hele tiden tænkt at han sikkert var røget i havnen. (mistede selv en folkeskolekammerat for 10 år siden på samme måde..). Så derfor tænker jeg altid det værste, når der er en havn involveret. Har I hørt om hende Kirsten den forsvundne kvinde på 52 fra Haderslev der forsvandt efter en firmafest i lørdags?

Anmeld

28. september 2009

Fiona78

Har de seneste dage selv været ude og lede efter Casper med min låne hund som er trænet til at finde mennesker..... Der hvor han blev fundet er et sted hvor min hund og jeg har ledt flere gange dagligt da jeg havde på fornemmelsen at han var i havnen Er glad for han blev fundet så hans familie fik vished og sender de varmeste tanker til dem i denne hårde stund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.